Despre tatuaje

Sfaturi am mai dat, daca nu m-ati ascultat probabil ati facut bine. Am zis acu ceva vreme de tatuaje aci.

Dovada ca uamenii se schimba is io, adica daca acu un an aveam o parere de cacat despre tatuaje, acu am schimbat parerea aproape 180 de grade.

Nu exista nimic mai frumos decat o tipa tatuata asa strong, pe aproape tot corpul. Cum o sa arate peste 30 de ani? mi se rupe, daca o sa ajunga acolo macar o sa arate 30 de ani bestial, dup-aia hainele acopera totul.

Io de mult aveam in cap doua tatuaje mici, asa de remember da de o vreme ma gandesc la un sleeve (de pe piept pana la cot) si o bucata pe gamba.

Chiar si unu mic da dragut face treaba. 🙂

Poze luate de la fata asta de aci, nu-s in stare sa pun linku pe poze.

2 thoughts on “Despre tatuaje

  1. eu am fetisul asta pana la punctul in care am downloadat cam 500 de poze cu Suicide Girls, apoi mi-am batut si eu doua chestii pe piele, anul nasterii alor mei (ambii sunt din acelasi an) si o cruce celtica 🙂 fiindca pe vremea aia simpatizam cu politica de dreapta.

    Nice post oricum, +1 si inca odata, toata aprecierea mea fata de acest blog.

  2. nope, m-ai pierdut…nu-mi plac tatoo-urile, deşi îmi place piercingul!eu am cercei şi mi-am atras oprobiul şefilor şi al unor oameni…nu+mi pasă!
    gândeşte-te cum vor arăta acele tatuaje când maimuţele alea vor avea 70 de ani…yeac !

Leave a Reply

