Arafat noul Tokes

Cat de misto ar fi asta?

Mi-a trecut prin cap cand raschetam bara fata a unui logan cu laterala dreapta a masinii mele. Beleam ochii dupa politie ca sa nu ma prinda cand intru pe interzis si am uitat sa corectez volanu, acu am niste zgarieturi de toata frumusetea langa tabla infundata acu 3 ani de o duba ce nu a oprit la stop.

Revenind la noua lege a sanatatii se pare ca baselu s-a suparat si-a luat jucariile si a plecat adica i-a cerut lu boc sa retraga proiectul. Saracutul de el.

Daca nu se retragea atat de usor io preconizam sanse mari de ploaie cu molotoave. Rahat, a zburat sansa asta.

Baselule, pe patriarhul asta nou care se uita ca unu mini-ghiavol si apare la tembelizor blindat cu aur, nu-l injuri putin? Te roooooog

 

One thought on “Arafat noul Tokes

  1. stii care e problema principala cu basescu? faptul ca exista, alaturi de toata politica romaneasca. pe mine ma deranjeaza ca traiesc in romania si mai ales ca traiesc ACUM in romania. preferam orice alt stat european, aveam acolo toate sansele sa reusesc in domeniul meu. aici? sunt doar un “loser” care se joaca pe PC.

Leave a Reply

