Vrajeala mediatizata maxim

Cand is pe in drum spre buda  suferind de cea mai grava diaree cauzata de pepene+bere+fructe de mare+un pliculet de drojdie is in stare sa enumar 10 filme in care e propagat mitul conform caruia in clipe de nasoleală gravă iti trece toata viata prin fata uochilor.  Ei bine, pana acu tratam asta ca pe subiectu dumnezeu, fara prea mult interes, da cand am ajuns in situatia care cerea un asemenea moment am fost profund dezamagit.

Pai cum frate, sa nu vad io amintiri d-alea din spatele firewall-ului? Sa nu ma bucur io cand imi aduc aminte unde am ascuns pachetu ala de tigari furat de la moșu in clasa a 3-a? Ce cacat de viata e asta, fara un mic epilog video inainte de o aplicatia practica a fizicii de a 5-a si anume, inertia?  Ultima chestie ce am vazut-o a fost o ceata grava ca atunci cand pui mana pe niste vulpiuș de o calitate relativ superioara. Atat! Pai daca vroiam efecte d-astea eftine ma uitam la final destination, oricare din ele.

Deci da, asta e unul din lucrurile pe care mai bine le iei de bune din experientele lu altii.

Viata nu iti flășuiește, fara lsd, niciodata.

Is ok, situatiunea e sub control.

Leave a Reply

