Schimbarea din browser

Am schimbat tema, aveam o grava nevoie de o bara laterala unde sa fie mai accesibila abonarea si alte cacaturi. ABONATI-VA!  Nu-s total convins de tema asta, e cea mai apropiata de cea veche dar totusi are imbunatatirea aia critica. Toate temele alea de pe wordpress is niste cacarii pentru fetite emotive. ABONATI-VA! Io vreau o tema neagra, ca sufletu meu, care iti soarbe energia in timp ce citesti pe ea. Ca asa e, obositor sa citesti font deschis pe fundal inchis da cand merita merita. :)ABONATI-VA!
Si cu asta am terminat optimizarea blogului pe 2012. Cat de eficient am fost! ABONATI-VA! Caseta aia de feizbuc arata groaznic, stiu, da momentan nush ce sa-i fac.

Postul asta contine mesaje subliminale. Le-a observat careva?

7 thoughts on “Schimbarea din browser

  1. ce dracu ai facut ma mediocrule?
    daca-i sti cat m-am chinuit sa vaz unde dracu sa pun comentariu…
    si la ce-ti trebe caseta de feisbuc, un cd de twiter nu era bun?
    sau un blue ray de flickr?

  2. Ai dreptate: este o chestie de fetit[ neintarcata sa-ti alegi scrierea cu alb pe negru. Si sa te porcaiesti don doua in doua cuvinte. Incerc sa nu mai trec pe-aici. Parca, nu asa te cunoscusem.

Leave a Reply

