Bălăcăreală

Impresia mea e ca atunci cand am draci imi vine sa scriu, nu neparat despre motivu care mi-a inoculat dracii ci despre orice. Se pare ca nervii functioneaza ca alcoolu, ma dezinhibeaza intr-o seara in care as castiga mai mult daca m-as abtine de la baut. Inca n-am mierlit-o asa de grav de la alcool da tare mi teama ca intr-o seara, o sa sun pe cineva si o sa zic tot ce cred io despre el si ce merita sa auda. Mai bine imi inghit bateria.

Apropo de baterie. Deja incepe sa mi se urasca de șmenăreala asta cu smartphoanele, le cam vad paradoxu. E telefon, aparat foto, gps, agenda, ajutor, jucarie da pentru 20 de ore numa. Daca nu te-ai nascut cumva ca Neo si n-ai o priza in cur e la fel de amuzant ca atunci cand porti un singur pantof cu toc si plimbi 5 grame de nitroglicerina, ti-o iei cand ti-e lumea mai draga.

Hashtc-ul meu m-a tinut fix  o ora in modu navigatie, navigatie fara asistenta(adica fara conexiune la reteaua de date a lu oranje), doar emitatoru gps. Daca o ard cu castile in urechi in maxim 6 ore e praf. Daca vorbesc la el in 4 ore a murit. Si tot asa, in situatia in care sanatatea bateriei e peste 90%, e potenta deci. Oricat de mult as face rabat, mai mult de 27 de ore nu a trecut. Si cea mai misto chestie e ca nu face nici un piuit cand se goleste bateria, moare subit. Incepe sa ma calce pe nervi androidu. Ma bate gandu sa trec la vechiul w810.

Si daca mergeti in Sighisoara, sa nu va prind ca mancati la pizzeria San Gennaro, aia misto si draguta din Piata Unirii Cetatii. Am luat o teapa originala cand am comandat la pachet o pizza patru sezoane si una traditionala. Ne-am trezit cu o bucata de aluat cu niste ketchup si bucatele mici de sunca si o alta bucata de aluat cu acelasi ketchup si ceva ce seamana a pesto (nici vorba genovese) deasupra. Atat! Nimic din ceea ce scria in meniu nu s-a regasit in produsul final, nici macar pretul. Care a fost mai mare cu vro 5 lei.

Deci, sa nu va prind pe la la San Gennaro din Sighisoara (are doua locatii cred), mai bine mancati salam si pita pe un ziar strategic asternut pe capota masinii. Da nu in cetate, ca e vro 15 lei sa intri cu masina in cetate, in oras, unde e numa 5 lei/zi.

Gata, ma apuc de citit “Gestiunea bazelor de date”, ca am terminat clasicii. 😐

11 thoughts on “Bălăcăreală

  1. si eu am htc.
    desire hd.
    stii ce-am observat?
    m-a tinut 2 zile bateria.
    doua zile nene!
    dar nu am vorbit decat 3 minute la el.
    fara muzica, fara net, fara filme.
    si-a tinut bateia (cred ca e aia originala) fix 48 de ore.
    mai avea 10% cand am pus-o la incarcat.
    eu mi-am mai luat 2 baterii, asa ca acu oriunde merge, chit ca pt 2-4 zile, sunt asigurat de baterii.
    le am pe toate 3 dupa mine.
    evident incarcatorul nu iese din geanta, nici acasa…

    • al meu e doar desire. :)) da da, asa trag si io de el, ca de ultimu colt de paine. Daca dau drumu la film se scurge bateria ca filmu. Nu-mi place asta cu bateria de rezerva, tre sa desfac protectia, telefonu, aia aia…prea mult. Na vezi, astea ne complica viata mai mult decat alea vechi…..nu-s asa de smart

      • Asa 🙂 Si pizzeria aia misto si draguta e cel mai naspa loc din orasul ala. In cei multi ani de cand exista ea, nu numai ca nu am mancat acolo, nici macar nu am intrat in vreuna din cele 2 locatii. E urat si toata lumea stie asta, numai turistii nu. Data viitoare cere-mi inainte o lista cu locurile in care e safe sa mergi 😀

        • Si de ce nu vad semne de warning pe netu asta vast? Noi, astia mai idioti si straini nu avem de unde sa stim. Gata, campanie anti San Gennaro facem. Zi doua-3 nume de acolo si punem aci sa stie lumea. Punem in 4 limbi. 🙂

  2. Din sfera asta a pizzeriilor, Jo Pub, Concordia sau Quattro Amici. Primele doua sunt tare misto, si-s chiar la baza cetatii, una langa alta acolo.

  3. Nokia X3-ul meu ma tine 1 zi bateria.. dar umblu pe net pe Feizbuci,mess,muzica si trancanit incontinuu la telefon 😀

  4. LGul lu mine e mortal, nus ce ai cu droidu, dovada te citesc si scriu pe el, ma tine bateria, cu casti, navigatie si net undeva in trei zile. Acu, ca daca lucrez in penitenciar, e adevarat ca sta inchis toata ziua…

Leave a Reply

