Totdeauna sub

sub presiune. D-aia am ochii mici si rosii, de la stat in sub. Deja e prea codat.

Treaba e ca io nu mai pot, adica merge cu ironia, cu sarcasmu, cu hai sa facem haz de necaz, da nu, acu nu ma mai tine garnitura. Ieri am adus pe cineva la ocazie si ne-am povestit. Femeia aia, stiti cat are salariul? 550 de lei/luna. Pai cum prietene asa ceva? E nimic. Cum spanacu meu poti trai asa? Si ma gandesc ca mai is multe milioane ca ea. Da ce ma fascineaza e ca nu era suficient de nemultumita incat sa-si caute altceva, sau sa faca ceva pentru mai multi bani desi se plangea ca ii e greu. Sau era prea romanca aka multumita cu ce primeste/victima resemnata a sortii.

Ea o fi resemnata da io nu. Io as vrea sa le arat lu baietii aia de sus ca nu e chiar asa cu deficitul, cu inflatia, cu somajul, ca ratingu pe tara si datoria externa is niste dude in comparatie cu ce se intampla cu adevarat cu romanu de rand, care trage o luna pentru putin.

Cum is cei mai multi consumatori ai heroinei alcoolici? inainte sa fie morti is saraci. Folosesc heroina zeama de pufoaica sa uite, sa scape de jeg. Asa e si presa noastra, iti atrage atentia si pentru ca noi suntem atat de idioti uitam sa trecem prin filtrul propriu si devenim dependenti. Dependenti de gingirel si bombonica, care se scalda in hartii de-o suta. Urmarim deciziile idioate ale lu guvernu, suntem indignati, nervosi, da in strada ies acceasi pensionari tristi si cam senili ca celorlalti intrigati le e rusine.

Pe langa toti astia mai e grosul. Mai e lumea de la tara, care inca reprezinta cam 45% din populatia romaniei si care o duce atat de rau incat nici daca ar avea curaj vocea lor nu s-ar auzi pana unde trebuie.

Uite pentru toti baietii astia care merita, pentru care ziua de maine inseamna inca zece ore de munca de cacat pentru jumate kil de carne, io as vrea sa ard niste cauciucuri undeva intr-o piata, sa se vada fumu ala negru ca viitorul romaniei pana la nenea care voteaza in somn si care isi trimite soferul cu touaregu statului pana in aeroport dupa un pachet de Benson&Hedges.

Ar fi de preferat sa nu fiu singur. Asa ca io aci, nimeni in cale,arunc o invitatie. Care se baga? Fara liste nominale, da de preferat cu cagule.

10 thoughts on “Totdeauna sub

  1. ehe de cand am zis eu asta…
    dar nu sa ardem cauciucuri, ci sa-i ardem pe ei… pe guvernanti.
    aia ar fi frumos.
    sa ne strangem toti sa facem bezele

  2. Eu nu ma bag, si spun si de ce: am o vorba in creerul mic-fiecare are ce merita, nu ce vrea! Daca nu-ti convine salariul minim, fa ceva. Si sa nu o aud pe aia ca nu se poate ca te dau pe tine de exemplu! Lumea de la tara-eu am o mare problema cu ei, noi avem ceva pamant, mult chiar, si intr-o parte, mai la rau, doua loturi ale mele despartite de 16 arii ale unuia. I-am propus ori sa ii dam mai la margine, sa nu mai rupem brazda, ori sa ni-l dea in parte, ori-ceva doar sa nu mai mutam tractorul , e munca aiurea. Raspunsul a fost ferm, NU ca e de la tata! Deci, pe bune, eu bag undeva in 12 ore pe zi munca, chiar crezi ca ma doare undeva de toti nemultumiti?

    • Bun, am inteles, ce zici tu si cam ai dreptate, ca fiecare are ce merita, dar tu asa nu esti deloc nemultumit de chestiile care se deruleaza pe aci prin jur? nu ti s-ar parea corect pentru tine sa faci un pic de scandal, sa se vada ca avem un creer si nu doar inghitim ca o gasca?

  3. Revin, heroina in Bucuresti a ajuns 60 lei, ai nevoie de doua bilute sa faci cinci portii, suficiente pentru o zi. Deci, heroina nu o iei pentru ca esti sarac, ci din contra, devi sarac…

  4. Total gresit, ajungi la heroina dupa ce iti faci o gasca cu care o arzi prin cluburi! Deci tre sa “ai”. Daca esti aurolac, folosesti cocaina aia de doi bani din Zetari, 25 lei biluta, dar mari sanse sa fie impatrita cu amidon sau zahar pudra…(Am avut un tovaras care a sarit de la 7, deci sunt letale). Pentru saracime, exista alcoolul…

Leave a Reply

