tovarasie

Toti inteleptii imi spun ca prieteniile legate in liceu is misto da prieteniile din facultate is si mai misto. Cica aproape la fel de misto ca o lada de bere rece, un pachet de tigari bune, un foc de tabara, o chitara si veselie intr-o noapte de vara. Io zic ca inteleptii ori au dat-o in bara ori ceva e defect cu cercul meu, io fiind partea cea mai evidenta din el.

Dupa aproape 3 ani de faculta nu cre ca ma grabesc in afirmatii si cre ca dupa atata vreme petrecuta impreuna o sa fie mare chestie daca lumea o sa mai salute la doua luni dupa ce terminam faculta. Adica, daca io pana acu ii consideram pe toti aproape de mine, se pare ca unii din ei, din senin, is de parere ca nu mai avem nimic de impartit si ca nu mai are sens sa mai socializam deasupra unui pahar de licoare ca na, suntem atat de maturi incat nu putem trece peste cacaturi. Pula mea, io-s impacat cu ideea ca crocodilu cu faptu ca nu are scop pe planeta asta. Sa fim seriosi acu? Ce pazeste ala? Se incalzeste la soare, se racoreste in apa, si de la cap.

Se pare ca daca pana acu, din fiecare ciclu menstrual scolar (doamne multam!), am ramas cu cel putin 2 tovarasi relativ buni, ultima etapa a scolirii mele va fi plina de succes daca raman cu unu numa(consoarta care e si colega nu se pune).

 

 

4 thoughts on “tovarasie

  1. in facultate?
    plm n-am ramas prieten cu niciunul.
    tot vreau sa ma vad cu unu de 2 ani la o bere si ba nu e in tara ba nu raspunde, ba nush ce…
    din liceu mi-au ramas 3 prieteni buni.
    in rest pula

Leave a Reply

