Empire State Building

V-am zis ca am fost pe cea mai faimoasa cladire din NYC? pai am fost ba, ce credeati ca numa jay z poate?

Era o seara de 28 octombrie, era frig, noapte si inghesuiala. Dupa ce m-au cautat baetii la oo, mi-au scanat ghiozdanu care continea un big mac si o cola si rucsacul care era gol am platit si luat liftu catre la deal. Liftu ala urca cu asa o viteza de zici ca mergeam io pe verticala cu golfanu. cate 8 etaje deodata treceau pe langa noi. Urechile pocneau ca seara de revelion.

Ajunsi sus, m-am hlizit in toate punctele cardinale de zici ca eram cristofel columb in cuibu de cioara cautand terra nova.

La un moment dat plictisit de panorama am inceput sa ma uit in jos catre furnici si m-am gandit “Ce cacat s-ar intampla daca as arunca o moneda ce aci, ca baietii de la Mythbusters? Dar daca mi-as arunca zippo-ul?” . Constiinta de langa mine, cu paru rosu si hanoracu tras peste cap a zis ca sigur bag pe careva in spital si sa stau locului. Io, Imparatul Neastâr, am zis “pazea, scuip! ” In secunda urmatoare, o expectoratie de marimea unui haiku, nici mare, nici mica, nici verde, a zburat peste balustrada. Nu a mers un metru in jos, ca si-a schimbat traiectoria brusc facand un looping, trei suruburi , s-a ridicat ca lazar si a luat-o in dreapta, catre multimea de uameni ce beleau ochii catre Queens.

N-am mai vazut scuipatul dupa acrobatie da tare teama mi ca s-a lipit de fata unui turist nestiutor de pe langa mine.

7 thoughts on “Empire State Building

Leave a Reply

