Clipe de impartasire

Cum m-am lasat de fumat? Am invatat sa mint mai bine.

Cica, nu e asa usor sa te lasi, si ca toata lumea care zice ca e, habar n-are cat de greu e. Ba, io zic ca e foarte simplu, nu mai cumperi, nu mai ceri, te apuci si molfai caramele d-alea ce le primesti rest daca tot simti sa faci ceva.

Lumea zice “dar, de ce fumezi, nu stii ca iti face rau?” Sa mori tu! N-aveam idee ca daca trag un fum care contine 2000 de chestii nocive si care e mai naspa decat daca as suge o teava de esapament imi face rau. Multumesc de atentionare. Daca ar zice asta in timp ce mesteca o telina ar insemna ceva pentru mine, dar galeata aia de cola de o poarta la sub-brat ma face sa-mi doresc sa le suflu fum in nas dupa ce ii tin sub apa vro 2 minute juma.

Bah idiotilor, io nu beau cola cu kilele, voi nu fumati, deci suntem chit. Hai sa vedem care o duce mai mult, io care fumez da fac miscare cu orice ocazie ori voi care traiti sanatos cu cola si crochete de peste ? Ne vedem peste 50 de ani pe Retezat.

Urmatoarea intrebare ” Dar, de ce fumezi?” Ba! Nu m-ai mai intrebat asta, amnezicu ma-tii! pentru ca mi se pare misto, uite, fumez pentru ca imi place sa ma joc cu focu si fumu. Se pare ca motivu pentru care m-am apucat in liceu e cu mine si acu.

PS: Tigarile asta noi care nu se mentin excitate si se sting singure sug mucu grav.

PS2: Si campaniile! Campaniile. De ce toata campaniile is facute de niste tablagii-ochelaristi-soareci de biblioteca ce niciodata n-au pus pula mana pe o fata impreuna cu niste activiste ce ar face orice pentru o actiune de voluntariat pentru CV sau care ar face orice pentru binele societatii da care nu au avut parte in viata lor de o pula mana strasnica? Ca imi vine sa le fut si dup-aia ajung la tigarea de dupa, inevitabil,deci au o non-campanie. Daca Vadim ar face o campanie d-asta pun pariu ca m-as lasa urgent de fumat (probabil si de sex) pentru ca nu vreau sa asociez imaginea lu ala cu tigarusa mea draga.

4 thoughts on “Clipe de impartasire

  1. Daca m-as apuca vreodata de fumat, motivul ar fi strict tigara aia de dupa. Mi se pare mie cea mai misto chestie din lume 🙂

Leave a Reply

