Fizicu meu

Mi-am cam neglijat aratarea in ultimele 6-7 luni; ciuciu pedalat la deal, ciuciu alergat, ciuciu flotari,abdomene,tractari, nici macar o dacie amarata nu mi-a picat pe mana.

Aseara pe la 9, profitand de asfaltu proaspat pus p-aci mi-am luat castile, albumu Respect al lu Zale, papucii, cainele si am plecat. Potaia, fericire maxima, se invartea in juru meu ca un vultur necrofag, prevedea el ceva.

Am iesit din comuna, bezna, deci literalmente alergam pe camp. Parca licarea un pic de luna, sau era de la becu meu ala ce fileaza regulat, egal, vedeam pe unde mergeam, pana a venit un idiot cu masina din sens opus si nu a schimbat faza ca deh, io nu-s cu masina. Pe calea asta ii transmit: Muie ba! sper ca ti-au puscat garniturile cand o futeai pe ma-ta in inima!

revenim la zen; in dreapta mea se intindea sibiul ca o panarama plina de sclipici lesinata de la prea multa iarba proasta, da frumoasa. In fata, nimic. In dreapta stanga, padurea si io ma gandeam “ba, oare mai sunt lupi p-aci?ar fi o idee misto sa scot o casca din ureche.” Da nu va fie teama, aveam bestia cu mine, un erou de 13 kile de ura pura care daca se împlântă in cineva e vai de curu victimei. Un maidanez cu minte de rottweiller.

Alergat 3 kilometri si am lesinat ca babele alea ce stau la coada sa pupe ceva ce arata ca niste cartofi stricati pusi sub o buca’ de sticla incrustata cu aur si diamante. Nu am picat, doar mi s-a terminat duracelu.

Per total e ok, mi-am ars dracii. Imediat ies iar, e 10 si, poate poate dau de un lup azi.

 

4 thoughts on “Fizicu meu

Leave a Reply

