Observatorul sef

Io-s ala. Is prezent peste tot, stiu tot ce misca peste tot desi is ultimu care afla tot timpu.

Azi zapam pe fb, care des blamat de mine imi mananca prea multa vreme zilnic, nu uploadand poze ca mi se pare patologic sa ai mai mult de 10-20 de poze in care a te dai mare pe  unde si cu cine ai umblat, ci constructiv.

Cum in fiecare zi il vad pe cate unu care plictisit de laba isi mai ia inima in mana inca o data si incerca sa-si faca o tovarasa am devenit expert in consultanta.  Si cum procedeaza  idiotu tipic? Se apuca si intre pe toate fetele ce le are la friends, gaseste o poza misto de la fiecare si lasa un comentariu de genu “frumoasa :*/frumusika:*/si io am un ursulet de ala ;)/ si io am fost acolo :)/esti o zeita 🙂 ” +un like. La sfarsitul actiunii a lasat 40 de comentarii si implicit pe peretele lui au aparut 40 de notificari pe unde si ce a facut.

pai bai amărășteanule, chiar in absurda situatie in care una din fete face extraordinarul efort de a-ti viziona pagina, in clipa in care vede ca tu ai lasat comentarii si like-uri la alte 39 de panarame, crezi ca o sa:

a)iti trimita un mesaj in care o sa te invite la o cafea la ea in dormitor?

b)iti trimita un mesaj cu un widget misto in care is doi porumbei?

c) o sa iasa de pe pagina ta, o sa ia primul TGV catre tine ca nu cumva una din celelalte 39 sa ajunga prima

d)o sa-si continue de devorat shaworma punand pret pe tine la fel de mult ca pe spot-ul ala care zice sa evite consumul de grasimi.

 

Lubrifiant, cineva?

4 thoughts on “Observatorul sef

Leave a comment