Sighisoara

Update: Am pus chestie d-aia de follow prin mail in josul paginii, sa fie mai usor sa va luati doza de insanitate. πŸ™‚ Abonati-va!

Pe cararea vietii agale merg. De fapt….mergeam catre cafeneaua din casa lui Vlad Dracul, casa in care s-a nascut insusi Vlad Tepes, star de holiud ziua si turc sub acoperire noaptea. Remember Atacul de noapte!

Am fost la Sighisoara, cea mai misto si veche cetate medievala locuita din cate exista, bine, dupa Sibiu. πŸ™‚ ca doar e casa mea aci. Vielen Danke , Klaus Johannis.

Deci e misto, mi-a placut cetatea maxim, sasii astia au fost dati dracu cu cladirile lor misto si aranjarea lor. Am ajuns acolo pe la 2 juma si desi cetatea e mare cat pasiunea unui obez pentru brocoli ne-a trebuit o ora sa ajungem la pensiune pentru ca strazile nu au nume pe ele. Pe harta totu bine si fremos da cand vrei sa afli unde esti uitandu-te in jur ca berbecu nu vezi nici macar o tablita de aia cu numele. Am vazut maxim doua, in partea ailalta ce ne interesa pe noi.Β Β  Tre sa ma pis, revin.

Gata. Bai nea primar de acolo, pune dracu niste nume pe strazile alea ca lumea nu viziteaza numa strada scarii si strada cojocarilor. Daca puneai 10 becuri mai putin mai aveai bani si de placute cu numele.

Da, becuri. Prietene, daca asta nu e cea mai bine luminata cetate io is un idiot complet cu sase degete la o mana. Becuri, beculene, reflectoare, reflectorase, luminite, lumanarele, felinare, proiectoare, incandescente, cu sodiu, cu metale halide, fluorescente, cu sticla din cosciugul de clestar al lu alba ca zapada, cu rama cromata, cu sticla sablata cu mama dracu….le gasesti pe toate intr-o cetate mica mica mica. Si-s toate Phillips, deci, putin respect si cel mai important nu am vazut un singur cablu, deci nu-s puse de mantuiala. Si e de laudat, si numarul si manopera. Bravo ba!

Cladirile in sine. Cre ca am vazut doar vro doua darapanate asa grav. Una din ele chiar in Piata Cetatii ca in rest toate is boboc, aranjate bine, ca rihanna dupa chris brown numa ca invers.

Strazile. Pefecte da cam in panta. πŸ™‚ Te plimbi doua ore pe acolo, urci,cobori scarile alea acoperite si zici ca esti la biatlon, asta daca esti turistul ala care-si da curu jos din masina doar cand ramane fara tigari, altfel o sa iti para bine ca pui nitzel efort.

Pensiunea. Super scula, da otzar cam scumpa, 140 de lei pe noapte cu micu dejun inclus, rezervare onlain. Prosoape cam destramate la margini, fara sampon doar sapun si paharul din bae crapat. In rest, curatenie si cald. Si ospitalitate, tanti ce are pensiunea e mortala, ne-a povestit o tona la micul dejun. Am intalnit doua americance, povestit, si ne-am amintit de cat de misto e sa vorbesti numa engleza. Apropo, toti turistii ce i-am vazut/auzit pe acolo erau americani, si erau muuuulti.

Drumu pan acolo? Misto, nici un dorel care sa faca pe eroul. Mers constant 100, doar un radar de care am trecut ok.

2 thoughts on “Sighisoara

Leave a Reply

