lasam cacaturile?

Evident.

Ne intram si noi in ritm? Incet incet.

Facem si noi una alta pe aci prin ograda? Vez-de-traba.

Prietene, tre sa-mi revin si io, nu? Vrajeala “nu m-am obisnuit cu fusul orar” nu cre ca mai tine mult.

Ca orice cocalar ce se respecta mi-am pus zdrangalici in masina, adica un subwoofer nu prea mare si nici prea mic care sa-mi zguduie oglinzile in timp ce ma scarpin in nas la semafor. Da, sunt unu d-ala, utilizator de deget aratator. Ambidextru.

Am vrut sa ma trezesc sa vad meciul lui bute da asa  frumos suna telefonu in vis de nu-ti dai seama, wu tang-reunited. Tre o sonerie mai neplacuta(vezi Impodobeste mama bradu).

Inca nu mi-am facut plinu la masina da in schimb am cheltuit o suma apreciabila de bani pe nimicuri gen spaga ca sa treaca masina verificarea, asigurare d-aia ieftina si asa.

Cainele s-a ingrasat cel putin doua kile in ultima saptamana. Tin sa mentionez ca nu a fost hranit prea consistent in lipsa mea chiar daca responsabilul a avut la dispozitie doi saci de haleu, motiv pentru care l-am bagat in programu plastic denumit ” hai sa ingrasam potaia in ajun”. Un succes galagios pana acu.

Io is o cauza pierduta. in iunie aveam 59 de kile. Dupa 4 luni juma de mancat hamburgeri, cartofi, inghetata si alte cacaturi d-ale lor am pus pe mine un uimitor kilogram INTREG. De muschi, evident, ca nu e nimic gelatinos pe mine.

Telefonu meu inteligent luat de acolo nu stie 3G romanesc deci pot sa ma pis pe el.

Toata lumea ma intreaba de ce cacat m-am intors.

-Oana, nu.

P.S : V-am zis ca imi tremura prostata cand conduc? si nu e pentru ca ma pis pe mine din cauza telefonului, e pentru ca am un ditai subwooferu in portbagaj.

Hai ca e ok.

7 thoughts on “lasam cacaturile?

  1. wu tang pe subwoofer? Cu dracu vine asta?? Ar fi culmea sa aud maine, poimaine doamne fereste, cradle of filth prin vreo intersectie , m-as pisa pe mine de ras… Treci bre pe Guta, fi om normal!

Leave a Reply

