Umbre reci

desi as fi vrut sa fac o trilogie, a treia poza de update nu merita efortul. pur si simplu imaginea e prea trista si diferita.

Am revenit Acasa (urmeaza dezambiguizarea), pentru ca doar asta e romania pentru mine, locul unde vro 900 de metri patrati de “acasa” se gaseste, acasa e o simpla eroare de cod in sirurile virusului, romania e oΒ  gaoace goala si fragila in jurul unui mic miez de speranta.

Nu mi-a fost dor de ea, doar de bucati din familie, masina si caine. in rest, nimic. Ba chiar mai mult, mi-a fost frica sa ma intorc si pe buna dreptate, azi m-am simtit tare urat, exact sentimentu ce-l aveam anul trecut pe vremea asta. De caine batut si aruncat la marginea drumului cu lant greu la gat. Tara asta te deprima, mai ales cand vezi alternativa.

Nu am reprezentat romania acolo, nu m-am dat rotund cu hagi sau tepes, tot ce am facut a fost sa le sterg parerile lor gresite de tara asta de cacat, in rest nimic sa o ajut sa pluteasca mai sus.Β  Ba chiar am denigrat-o, probabil pentru ca o urasc atat de mult pentru toate chestiile ce nu le-a facut pentru oamenii ei, pentru jeg si acreala.

nu-s fericit, nimeni nu e cand vede oameni tristi si cu umerii apasati de probleme. nu am chef de cacaturi, nu vreau sa mai stau aci prea mult timp decat daca am o tona de bani si vin in vacanta 12 luni pe an.

romania, te urasc!

scriu romania cu litere mici dintr-un motiv.

11 thoughts on “Umbre reci

  1. Intamplator, stiu t mii de chestii pentru care nu merita sa Urasti Romania! Dar probabil, inca sub imaginea visului american, nu ai putea sa le intelegi! Imi pare rau…

    • stiu si io mii de chestii care o fac speciala si buna de locuit da stii, tre sa mananci prima data ca sa te bucuri de restu. si chestia cu visu american e o prostie, nu e usor acolo, e foarte greu sa reusesti da macar o duci bine in timp ce incerci.

  2. Nu-mi spune ca dupa expertiza acumulata in state, nu te-ai putea aranja comod in Romania. Din punctul meu de vedere, asta ne lipseste, experienta, noi astia legatii de pamant, nu stim ce dracului sa facem, atata tot! De aici, restul…

Leave a Reply

