90 de zile intre baloane

iote ca au trecut 3 luni de cand is pe meleagu berilor light si triplu cheezburgerilor, in tara in care lumea se plange ca da 90 de centi pe litrul de benzina si care mananca hamburgerii fara paine da pusi pe o salata in speranta ca se compenseaza una cu alta.

Si sincer sa fiu inca nu imi vine sa cred ca sunt aici, orasul asta imi pare familiar si zilele astea mi-am dat seama si de ce. Pastreaza stilul anilor `80, exact ca GTA Vice City. Cladirile, asezarea orasului, autostrada, plaja, golful, oceanu, parcurile si debarcaderele is exact ca in jocu ala, am impresia ca de aci s-au inspirat baietii si probabil d-aia imi pare ireal.

Acu am realizat ca mai avem fix o luna si desi pe de o parte is sunt satul de 14 ore de lucru pe zi pe de alta nu as pleca de aici nici picat cu ceara pe partile sensibile. Simt oboseala cum intra in mine si parca imi taie din avant, ma moleseste ca pe o para malăiață. Am inceput sa avem temperaturi sub 20 de grade si genunchii mei au obsevat asta, incep sa doara cu randul, azi stangu maine celalalt…de parca e un schimb de pase intre djokovic si rahatu ala ce nu-l suport io si a pierdut US Open. 🙂

Bani. Am facut mai putin decat ma asteptam, sper sa recuperez acu pe final cat pot de mult. N-am cheltuit pe cacaturi da tot nu s-a acumulat destul, sau am fost io prea entuziast cand am plecat din tara. Nu-mi pare rau, am ajuns la concluzia ca recompensa e calatoria in sine, nu destinatia si ca oricat de putin cash as face am facut tot ce am putut pentru banii aia. Adica am tras la doua joburi, dormit zile la rand cate 4 ore pe noapte, alergat de colo colo ca o secretara incepatoare. Putin/mult is niste termeni subiectivi pt fiecare.

Bunica-mea zicea o chestie: Betivii si prostii au un dumnezeu al lor. N-am bagat de seama pana acu da ii dau dreptate. Mare dreptate. Bine, mai puteti adauga: ignorantii, nerecunoscatorii, incapatanatii, bulangii etc.

Mi dor de doua persoane de acasa si de cainele meu, care, bulangiul, doarme pe plafonul masinii mele. Nu inteleg de ce si nu vreau sa fiu siropos. Cert e ca mi-a zgariat-o mai ceva decat pe un loz.

Over and out. Tre sa ma car la munca. Azi e taco night.

5 thoughts on “90 de zile intre baloane

  1. Desi nu ai facut atat de multi bani cum sperai, ai capatat o experienta la care unii inca viseaza si pentru asta te admir 0cra2le. Sper sa te intorci cu bine in tara sanatos – desi te-ai cam ramolit din moment ce ai dureri de articulatii.

Leave a Reply

