Video?

De vro saptamana lucrez 6 zile la al doilea job, deci nu mai am nici o zi intreaga libera pentru ca fie lucrez dimineata intr-un loc fie in amandoua fie seara la al doilea, deci orice ora libera o petrec dormind implicit nescriind.

Pentru ca datorita din aceasta cauza m-am gandit io acu doua nopti in timp ce veneam catre casa sa fac un video cu drumul meu catre casa si cu mine vorbind despre cacaturi, cum fac de fiecare data. Nu ma filmam pe mine pentru ca nu sunt bani destui in lume pentru asa o imagine si nici bere ci filmam calatoria mea si uneori umbra mea infiricosatoare care scoroja asfaltul pe care cadea.

Nu o sa postez filmu ala pentru ca batea vantu si e sunetu de cacat si pentru ca imi tremura mana mai ceva decat vocea lui traistariu. Da na, asa de idee, ce parere ati avea daca blogu s-ar transforma in video blog?

13 thoughts on “Video?

  1. Pingback: ViaΕ£a-n imagini (1)

  2. Ar fi interesant sa adaugi un video, 2, dar nu sa-l schimbi in video blog! Si imaginea…cade lumea pe spate, ii topesti daca te pui si pe tine! Asa ramane suspansul si curiozitatea mai mare πŸ˜› buna ideea, sa avem o umbra din tine

Leave a Reply

