Detalii

0cra2 e pe felie mai ceva decat Rama, e in priza mai ceva decat amplificatoarele lu metalica, e in forma mai ceva decat bronzul intr-o turnatorie.

Cum ziceam, urmeaza un post cu niste detalii din evacuarea cauzata de madama Irene.

Bun. Orasul asta nu a fost niciodata evacuat pana acu, nu a fost niciodata data o alerta de calibrul asta(evacuare obligatorie) si nici nu erau pregatiti pentru asta. Cu toate ca erau virgini s-au descurcat mai bine decat ar putea-o face romanii dupa 300 de exercitii de genu. Nu au fost nervi nicaieri, nu era nimeni exasperat sau panicat, era ordine peste tot. Personalul stia exact ce are de facut si cum sa faca asta purtand un zambet discret pe mufa.

Baietii de la universitatea unde am fost cazati au fost la cel mai inalt nivel. Paturi au fost destule pentru toata lumea, pături la fel, mancare mai multa decat trebuia si asistenta la orice pas. Dar na, io unu am fost profund dezamagit de purtarea “sinistratilor” , care mai aveau putin si se cacau langa pat. Mizerie lasata peste tot, ambalaje, sute de mucuri de tigara fix langa galeata cu nisip, intr-un cuvant: prostie. Ba in plm, macar un pic de recunostinta sa ai si sa nu le faci munca mai grea decat le e deja dar, nu ai cu cine. Oi fi io prea matur pentru varsta mea, se poate. Zdrente.

Dupa cum ma asteptam, americanii fac marketing din orice. Uraganu a fost ocazie de promovare pentru marci gen: Axe, Burger King, Head&Shoulders, Gillette, Gatorade si Crest. Cum? Foarte simplu. Gatorade a trimis vro doi paleti de sucuri. BK a trimis cateva cutii cu hamburgeri iar celelalte au constituit ghiozdanelu de igiena pe care l-am primit fiecare.  Sa nu-mi spuna careva ca au facut asta din bunatate ca o sa-mi plesneasca ficatu de ras.

Esenta e: Americanii rup fashuri la organizare, 98% din studentii europeni sug pula grav la capitol respect si bun simt, dupa cel mai negru uragan iese soarele, 0cra2 e pe djadjiki.

PS: In sfarsit am ajuns la plaja, unde dupa 3 ore la soare arat ca o halca de carne rumenita bine sau ca o bezea data prin cacao sau ca mine inainte numa ca mai negru…mult mai negru. Inca o sesiune si pot aplica pentru azil politic, dat fiind ca sunt din Rwanda.

7 thoughts on “Detalii

  1. Americanii chiar is prosti. pai am vazut acum juma’ d ora la tv ca una isi hranea copilu’ de 5 luni cu hamburgeri. si ta-su a fost scos afara prin perete… 😐 Ca deh, lumea acolo cred k mananca la Mc de 3ori pe zi =))

    • stii, la o populatie de 400 de milioane e evident ca gasesti o tona de ciudatenii da asta nu ii face pe toti retardati, zic asta dupa ce am stat aci intre ei o vreme si am trait ca ei. proportia face totul

  2. Da, ti-am zis ca am si eu o fantezie legata de tarile din nord, mai ales de Suedia. Da’… tu faci sa para intr-un fel America asta. Aproape ca imi vine sa cred tampeniile cu the american dream&co 😀 Plus ca in nord acolo e frig tare…

Leave a Reply

