Mi s-a facut dor

:))) Surprinzator, nu? Mi s-a facut dor de romania, m-a apucat asa de la peroneu in sus cate o chestie pe care io am tradus-o ca fiind dor de tara de bastina. Da stii ce? Mi-a trecut repede. Am intrat pe antena3.ro si dup-aia repede pe realitatea.net  pentru ca mai apoi sa ies pe strada si sa pup asfaltu din fata casei. Cand m-am intors in casa am citit asta. Mi-a trecut orice pofta de “casa” si am plecat sa cumpar paine bucurandu-ma de drum, de plimbarea prin cartieru american pe care il vedeam numa in filme si in care nici macar nu indrazneam sa visez ca o sa ajung vrodata.

Civilizatia e misto.

10 thoughts on “Mi s-a facut dor

  1. te rog, fii bun şi citeşte ceea ce ai scris acolo, de mai multe ori…nu, nu de mai multe ori ci ,de cât mai multe ori.
    chestia cu dorul de tara este o treaba perimată, tre’ să zaci un pic pe tine şi-ţi trece !
    nu ştiu cum o fi viaţa în USA, bănuiesc că nu chiar toate potăile au colăcei în coadă, dar în românica, chiar toate potăile, fie ele politicieni, sau mai ştiu io ce potentaţi sau, pretins potentaţi, promit asta…normal, fără nici o acoperire.
    dar, hei, ştii ceva, te las în pace, să uiţi de ţara asta, condusă spre pierzanie cu o fervoare ieşită din comun. şi asta este numai din cauza noastră: le permitem acestor papiţoi să ne f***ă-n cur, ba mai şi facem partide la care aderăm, ca să le dăm lor credibilitate !
    nu te cunosc, dar, dacă te întorci în românia, te aflu şi vin şi te bat ! metaforic… 🙂

    • apropo de potai, ba, n-am vazut UN maidanez pe aici. nici macar unu calcat de masini. de cersetori sau alte cacaturi nici nu se pune problema. Si dorul……mi-a trecut. 🙂 e totu oke acu, mai ales ca am gasit niste tigari care au acelasi gust ca acasa, Parliament, d-alea cu filtru misto. 😀

  2. buei, mă indignez ! am postat azi dimineaţă, icişa, pe blogul tău, un comment de mi-au dat lacrimile de cât de plin de-nţelepciune era! şi, acuma, văz că nu-i !!!
    Hallelujah, altu’ nu mai scriu !
    Fac totuşi un rezumat la ceea ce scrisesem io , zic aşa :
    dacă te mănâncă-n dondonel şi vii acasă, doar aşa, că ţi s-a făcut dor de cotloanele românicii, deşi nu te cunosc, viu la aeroport şi te bat ! Mă rog, la figurat !

    PS ‘aidi, buei, mi-i ciudă ca se rătăci commentul ăla, al meu !!! :p

    • nush de ce da wordpreshu a bagat comentariul tau la spam, d-aia nu a aparut 😀 l-am recuperat.

      acasa nu vin doar ca mi s-a facut dor, o sa vin ca-mi expira viza da promit solemn ca o sa plec din romania cu prima ocazie, promit ca din decembrie incolo o sa fac tot ce e posibil pentru a zbura in suedia, asta inseamna cautat job si aplicat pentru restu hartiilor ce mai tre.

  3. Io nu ies din romanica, nici sa ma pici cu ceara. Curios, dar motivele sunt tocmai alea pentru care pleci tu. Nu am chef de o viata plictisitoare, in care civilizatia sa se rezume la a nu deranja pe vecinu. Nu am chef sa vad pancarte cu nudismul interzis, sa nu beau pana la nus ce varsa, dar sa pot murii ca soldat, la aceeasi varsta, sau sa fi obligat sa-mi cunosc vecinii de palier! Nu vreau sa ma reprezinte cineva, cum nu vreau sa fiu eu cel care reprezinta. Imi e suficient sa-mi beau cicoul, si sa pot sa-i injur pe ceilalti…Plecand, nu fac decat sa maresc raportul in favoarea idiotilor, si nu vreau!

    • crede-ma ca nici mie nu-mi place sa-si mareasca idiotii raportul si is de parere ca in romania duci cea mai misto viata dar cu o conditie: sa ai bani cacalau. ca sa nu-ti faci griji de plinul de benzina, de medicamente, de caldura si haleu. Problema e ca nu am bani cacalau, de fapt nu am bani mai deloc….deci e imperios necesar sa plec.

  4. Nicaieri nu-i ca acasa… asta e clar zerocratule. Oriunde ai pleca, aici in tara ai o familie,prieteni de care usor usor o sa ti dse faca dor. Eu vreau sa ma mut din capitala asta infecta… si tot imi e teama… dar sa ma mut in alta tara… e imposibil pentru mine.

    • familie= maica-mea, pe care e foarte usor sa o mut de acol. prieteni= nici unu care sa nu ma vanda pe 200 de lei. deci nu. 🙂 imi dau seama ca ti greu da cand o sa simti beneficiile mutatului o sa uiti de toate greutatile.
      Mi se face dor de muntii pe care ii calaream cu bicicleta, de mirosul ploii care uda praful, de berea buna si cafeaua cu tigare pe centrul vechi al sibiului. Atat. si toate astea-s lucruri pe care le poti face in vizita. 😛

Leave a Reply

