Doua luni de america

Iote ca a trecut si a doua luna. Interval in care s-au intamplat o gramada de chestii, in general bune, gen: mi-am gasit al doilea job, care desi e numa 3 zile pe saptamana ma omoara mai ceva decat o sticla de vodka la litru. In alea 3 zile lucrez minim 15 ore, maximu pan acu fiind 18 ore.

Si cam atat cu chestiile bune ca vin alea nu bune gen, mi-am comandat un telefon de pe ebay si nu a ajuns dupa 7 zile, deci slabe sanse sa mai pun degetu pe el, bine macar ca l-am asigurat :D.

Al doilea job m-a facut sa-l urasc pe primu tot mai mult. Hotelu ala incepe sa linga cacat din inchisorile turcesti cu gratie, devine tot mai anost, stresant si enervant. Cea mai recenta faza e ca or interzis accesul angajatilor cu orice fel de geanta, rucsac, plasa pe motiv ca le furam fripturile. Asta inseamna ca io ma plimb cu doua tricouri in mana, portofel, telefon, chei, pasaport si alte cacaturi varate in cur, pentru ca dupa cum bine stiu americanii ala e un compartiment natural de carat lucruri, gen jumate camion de hamburgeri.

Al doilea loc de munci e intr-un irish pub care serveste si mancare ca sandwich-uri, aripioare, creveti, scoici, midii, cacaturi d-astea si e super scula. Toti de acolo is americani 100%, plini de caterinca, alcool, iarba si cateodata cocaina. Si nu-mi place din cauza drogurilor, pentru ca nu ma ating de cocaina ci imi place ca mori de ras cu ei si pentru ca baietii aia ma apreciaza la nivelu la care trebuie. Io cand fac o treaba o fac bine, ei or observat asta si respecta socoteala. Inevitabil mi-au gasit si porecla. Money. Nu pentru ca alerg dupa bani ci pentru ca banii te scot din orice cacat.

In rest, n-am mai avut tangenta cu nimic altceva in afara de lucru si pat, deci nu am alte noutati si updatari. Au trecut doua luni si io n-am stat nici macar 3 minute la soare pe plaja, mi rusine de mine.

De cateva zile se chiorasc doi romani la mine pe autobuz. Or vrea sa intru io in vorba cu ei. :)) D-aia am venit aici, sa scap de ei, nu sa-mi fac noi prieteni romani. De fapt asta se aplica si cu americanii si cu slovacii si cu cine plm mai e pe aici. Legaturile ce dureaza pana plec catre casa nu-si au rostul deci nu merita efortul.  Io nu am prieteni, am doar cunostinte. Sec  si in acelasi timp acru, nu?

In ultimele zile am platit mancare de care nu m-am atins pentru ca fiindca am lucrat in medie multe ore pe zi gura mea nu a mai apucat nimic.

Americanii la volan is mai periculosi decat un sofer de taxi bucurestean beat muci si proaspat parasit de nevasta, astia nu opresc la trecerile de pietoni, nu se uita in dreapta, jongleaza pe sosea si daca mai pui ca masinile lor nu au nici frane nici directie rezulta un molotov de prima mana.

Inca n-am gasit o groapa in zecile astea de km de asfalt, mi-am propus ca inainte sa plec sa le fuck io una. Mama lor de plati.

Ei prin cartele de mobil preplatite inteleg ceva gen roaming. Adica platesti si cand dai telefon/mesaj si cand primesti.Zdrente.

Benzina s-a scumpit cu 2 centi, a ajuns la un fenomenal 3.59/galon(3.8 litri parca)

Maine ma duc sa fut united states postal services, sa-i iau la rost cu pachetu care nu a ajuns. Is tare curios cum or sa se comporte cu mine si ce o sa rezolv, asta o sa fie primu test serios pentru amabilitatea lor.

Over and out.

6 thoughts on “Doua luni de america

Leave a Reply

