Biunghiul sosetelor

Io, ca orice barbat, de obicei am doua picioare. Si pe astea doua picioare exista niste soseste care nu-s din latex ci is din 80% bumbac si restu ciunga elastica. Si asa, in clipa in care am plecat din barlogul meu calduros de acasa am zis, ba ar fi indicat sa iau niste susete cu mine. Si am luat. Vreo 6 perechi de invelitori d-alea scurte, de vara frate, ca stiam ce ma craciun aici. De o luna jumate tot purtandu-le si aruncandu-le in masina de spalat si dup-aia spre directia uscatoru de haine am descoperit ca ceva paranormal se intampla. SOSETELE MELE DISPAR!

Din 6 perechi, adica 12 sosete, am ramas cu o pereche juma ( bineinteles ca cea mai de cacat pereche din toate) adica 3 sosete. Am intrebat peste tot, am cautat in cutia postala ba chiar si in frigider fara nici un noroc. Sosetele mele dispar constant si misterios nelasand nici un biletel pe oglinda din baie sau cosu de rufe. Astept cererea de rascumparare sau intalnirea cu furaciosii de sosete ce salasluiesc sub uscatoru de haine.

Asa, si in rest viata mea decurge normal. La al doilea job am un tricou super scula ce zice asa: Kiss me! I’m irish-istible. 🙂

Vreti sa stiti ce se petrece in bucataria unui pub-baruletz-fast-food? Nu vreti, va zic io.

 

8 thoughts on “Biunghiul sosetelor

  1. Ai avut si sosete care dispareau constant si misteios da’ macar lasau un biletel pe oglinda sau pe cosu’ de rufe? 😀

  2. Ahaha, mereu imi face placere sa iti citesc articolele tale, si da ai dreptate, e o chestie serioasa ce se intampla acolo, tre’ sa iei legatura cu Sam si Dean (supernatural), poate te ajuta ei. 🙂

  3. La începutul armatei, am primit patru perechi de şosete. Când am rămas numai cu o pereche, am trecut la represalii. Când stocul meu a ajuns la 16 perechi, m-am oprit. Apoi, l-am menţinut conbstant. Dispărea o pereche, mă îngrijam să apară o pereche. La liberare, am restituit armatei 4 perechi, celelalte le-am dăruit celor care … nu au trecut la represalii.

Leave a Reply

