Ce faci?

Io-s bine, cu peripetii si zile monotone. Ma citesti si stii cum is, ce fac, ce invart dar io nu stiu nimic despre tine, daca ai ramas fara cereale azi dimineata, daca ai ramas fara job sau daca ai dat peste o mina de aur.

Deci, ce mai faci, cum iti mai merge? Da, tie ma adresez. Fie ca asta e prima data cand ma citesti fie ca esti cu zerocratu de un an. A trecut un an de cand am luat wordpressu ostatic si-l tin cu lama la gat. Un an de linii sinusoidale care deseneaza viata mea fara ajustari mincinoase sau fandari false. Da nu asta conteaza, probabil e doar primul an din multi care vor urma asa ca azi te intreb pe tine, cel care esti cu mana pe scroll si dai in jos putin cate putin sau care invers, citesti incepand cu punch line-ul: Ce mai faci? Si nu te gandi ca ma adresez numai unor vizitatori consacrati, o zic spre TINE, catre dorelul comun ce zice: Las ca merge si daca nu raspund io, or sa raspunda altii.

Nu, nu fa pe oaia anonima din turma, acum nu ai dreptu sa faci pe romanul tipic, arata-mi ca iti functioneaza generatorul de energie si esti in stare sa tastezi raspunsul care ma va face fericit oricare ar fi el.

Ce mai faci? tu cel/a care se teme ca parerea ei nu conteaza, ca interventia o sa se piarda in vant sau ca o sa fie spamat daca isi baga mailu in casuta aia goala de sub articolu asta.

Da, da, la tine ma refer, mancatorule de ciocolata,omule de succes, fumatorule de iarba, cititorule de coelho, amatorule de shopping,perfectionistule, bagatorule de vina, fricosule, admiratorule, prietene!

Stiu sigur ca is multe persoane ce trec pe aici zilnic in acelasi fel in care trece acceleratul prin haltele din satuce dar azi nu vreau sa mai fie asa, azi vreau ca trenul ala sa opreasca peste tot. Toata lumea sa urce si sa ne povestim cu totii, sa impartasim cacaturi, sa radem adevarat sau politicos.

Da, cititorule, oricare esti tu, pe tine te intreb: Ce mai faci?

 

26 thoughts on “Ce faci?

  1. …multzam fain de intrebare, supravietuiesc!…ma bucur de o zi insorita dupa atata ploaie, astept cu resemnare ploile din urmatoarele zile…si te citesc! Nu, nu de un an, de cand ai “luat wordpress-ul ostatic”, numa’ de ‘fo doua zile de cand, intamplator, ratacind pe net, ti-am calcat in ograda. Si, uitandu-ma in jur, mi-a placut asa mult peisajul, ca-m zis sa dau o raita completa ograzii, sa nu-mi scape vreun coltisor. Zis si facut! De la “prima gura de aer” pana la intrebarea de-acum! Nu mi-a parut rau. Mai vin, daca lasi poarta deschisa si cainii ti-s blanzi….

    • ma foarte bucur, nu ca supravietuiesti, ca aia nu e destul, tre sa ajungi sa traiesti. cam greu prin romanica da na, speram la zile mai bune. ma bucur ca mi-ai luat ograda la pas si ca n-ai luat-o la fuga cu talpile arse ci chiar ti-a facut placere. poarta o sa fie deschisa tot timpu si de caine nu-ti fa griji, musca doar daca ai intentii rele in cap. 🙂

  2. Pfff… pare atat de simplu, da’ e al naibii de greu sa raspunzi cu altceva decat ‘bine’. Nu cred ca mi-am dat seama pana acum cat e de complexa-i intrebarea asta 😀

  3. Acest “Ce faci?” este ciudat rau… vorba oanei, parca daca zici doar”bine” nu e de ajuns, simti sa mai spui ce ai pe suflet,constiinta,inima…Pai eu de ieri nu mai muncesc, deh.. nu mi-a convenit ce faceam acolo si m-am tirat… si acum imi caut de munca… ca “ie” nevoie de bani pentru facultate (ca intru anul2), pentru mine (ca vreau sa ies prin oras si m-am saturat sa cer bani alor mei), si sa ii mai ajut si pe ai mei cat pot, ca doar stau in casa asta si consum gaze,apa,curent electric… A si e nevoie de bani sa imi platesc restanta aia nenorocita… Dar in rest o duc bine. Iubesc, sunt iubita… asta ma face fericita…Si sper sa plec cat mai repede din Bucurestiul prafuit si gri de care m-am saturat. Nu plec in strainatate, tot in Romania, dar intr-un oras mult mai mic decat Bucurestiul, unde stiu ca voi excela in tot 😀

    Zerocratule, eu sper ca tu sa fii fericit, sa te distrezi cat poti in SUA, si sa te intorci in RO cu suveniruri pentru noi, cei ce comentam aici… macar atat meritam, nu ? ;;)

    • sa stii ca inteleg perfect treaba cu banii, fix d-aia is aici si trag… relativ tare. Pai sa gasesti job, sa curga cu poeti si scriitori morti, sa rezolvi restanta aia de rahat si sa nu scartaie partea cu iubirea, decat daca e patu vechi 😛 Io-s bine, fericit si sa mor daca nu va cumpar niste magneti de frigider. 🙂

  4. mda, chiar la fix cu chestia asta, tot vroiam sa trancanesc despre o chestie, si de ce nu cu tine…nenea, sunt ofticat sange, ieri, pe netlog, am dat peste o foarte veche cunostinta de sex opus mie, care total intamplator, in perioada de prebarba, o consideram marea mea iubire! Din motive pe care nici acum nu le cunosc, nu prea m-am incadrat in gen, asa ca tipa are o fetita de 6 ani, fara contributia mea! Cu toate ca sunt casatorit, si iarasi intamplator imi ador creatura de nevasta, nus de ce sunt varza! Treaba e ca daca afla actuala, s-ar putea sa fie tocata…daca tot intrebasi!

    • De obicei nu-s de acord cu cacaturile da uneori parca is adevarate si aici ma refer la treaba aia cum ca: inima stie ceva ce mintea nu, sau cum pana mea era. Io-s de parere ca o sa-ti treaca repede, intra ratiunea in prim plan si aia nu se joaca. 🙂 Si fix asta era scopul, sa trancanim 😛

  5. Traiesc – cu bune, cu rele.Aduna pentru mine niste zambete, poate punem “bunele” undeva mai sus decat “relele”. 🙂

  6. Mmm… ce fac? Am inceput rau de dimi. De fapt in la 7 juma a fost totu bine si frumos, apoi la a2-a trezire au inceput dracii. De ce? Pai pt ca mi-era frig si nu stiam de ce: mergea aeru conditionat pt ca aci la noi unii se gandesc numa la ei. Apoi mi-am dat seama ca toata noaptea am visat o persoana foarte draga care imi lipseste enorm de mult si acu am sfarsit confesandu-ma tie.
    In rest, aproape totu bine si frumos. Fericita ca sunt unde sunt, fericita ca sunt cu cine sunt si fericita ca nu m-am dat batuta! Hai hai gata cu sentimentalismele ca ne intrecem dupaia.
    Have a nice day 0cratule.

    • chestiile mici si naspa palesc in comparatie cu alea mari si bune, deci de acu incol scoate aeru conditionat din priza/ia-ti o plapuma, visele is inevitabile deci bucura-te de ele si atat. o zi faina sa ai si tu. 🙂

  7. Traiesc. Nimeni nu o va face in locul meu 😉 Incerc tot timpul sa fac totul cat pot mai bine, sa nu repet greseli facute in trecut! …si din knd in knd pur si simplu ma deconectez de la tot, si fie ma relaxez sau experimentez ceva nou (intotdeauna face bine o deconectare d la rutina) . Dupa mine, nu fac rau. Atata timp cat ma tine sanatatea, nu am motive sa ma plang 🙂
    U ne intrebi pe noi; dar tu ce mai faci? bine? ai grija de tine si spor la trait/nu supravietuit.
    te pup :*

  8. Laitmotiv…eu cred cu tarie in cuvantul ala. daca vrei, exact. asta e spiel-ul intotdeauna. continua cu postarile, bun asa, mai faci lumea sa zambeasca cu sarcasmul si comparatiile si ii aduci cu picioarele pe pamant pe altii 😉 keep on!
    Toata lumea cauta de lucru, makr nu ‘e numai eu’ in situatia asta. Continui cu spiel-ul, sa vreau 😀

Leave a Reply

