Raportul de azi

Nici o zi nu e ca ziua de salariu. 🙂 Exceptie face cand ziua de salariu e si ziua in care iti gasesti al doilea job :D. Duminica e planificat sa incep la al doilea loc de munca, intr-o bucatarie. Patronu de acolo pare super scula, vedem duminica mai multe.

Azi la 4 juma cand am iesit de la lucru am crezut ca pic lat. Afara erau 43 de grade, celsius frate, nu brammbalamheit, adauga asfaltu incins la cateva zeci in plus, vantu care era prezent da stationa  si rezulta una bucata zerocrat mai transpirat decat michael jordan in al patrulea sfert. Umiditatea pe la 70% impiedica transpiratia sa se evapore ceea ce e maxim de groaznic, curge apa rauri rauri da racorire din parti. Acu e mai bine, is numa 41 de grade si umiditate de 67% :|.

Ieri, la capitolul moral am fost ca leul greu, adica la pamant. Azi e mai bine*, sa se mentina tredul ascendent si s-ar putea sa creasca dividendele. Gandire de broker.

*banuiesc ca nu are legatura sticluta de acetona ce i-am gasit-o pe pat si am mirosit-o vreo 3 minute 😀

Plus o poza ce ieri mi-a rupt gatu. VW for life!

6 thoughts on “Raportul de azi

  1. Acetona cui? :-\ ca aici m-ai pierdut… si si tu si prietenul meu suntewti innebuniti dupa VW.. el vrea Touareg :-j =)) 8-|

Leave a Reply

