langa picaturi

Am cumparat haleu azi, kile frate, kile intregi. Bine, poate nu-s atat de multe kile da faptu ca am carat singur cel putin 8 pungi de plastic 3 strazi m-au facut subiectiv. Mainile mele mai irigate decat terasele de orez din Vietnam au facut fata cu greu in timp ce degetele au rezistat eroic. Degetul ce are indatoriri de pace, la ambele maini, repectiv muijlociul, e pur si simplu incredibil. Se vede ca are antrenament, la trei chestii acu.

Ajuns acasa n-aveam cheie ceea ce inseamna ca a trebuit sa astept pe terasa pe sezlong vreo juma de ora. Terifiant πŸ™‚ Sotia lui Miranda, vecinul de vis-a-vis, asculta muzica clasica, vioara, pian, chestii d-astea ce suna misto. Si e cel putin ciudat sa auzi o succesiune geniala de note in timp ce te uiti la un Dodge Ram V8 5.7 litri si simti miros de hamburgeri in aer. Mai vezi si cate un iepure ce molfaie iarba la 3 metri de tine si cate o randunica ce mai ca vrea sa-ti manance din nas.

E ciudat, cel putin ciudat.

9 thoughts on “langa picaturi

  1. Curajosule :> Ai carat pungi,ai ascultat muzica clasica si ai vazut si o masina super … Ce viata duci la americani acolo :-j

  2. Ma, n-am fost eu niciodata fan SUA, nu mi-am dorit sa merg acolo (decat, poate, in vizita). Da’ citind chestiile astea pe care le scrii, sa mor de nu m-as muta acolo maine πŸ˜€

        • pai in primul rand e problema legala, ca inca nu stiu cum e cu rezidenta/cacaturile ca nu vreau sa raman ilegal si in al doilea rand am 3 chestii care ma cheama catre casa: maica-mea, bunicu-meu si cainele :D. si parca tot suedia imi face cu ochiu mai tare πŸ™‚

  3. dodge-ul care este in poza este un dodge 3500,motor este 5.9 litri
    consum de 17l/%,nu te supara dar habar nu ai de masini adevarate precum au americani
    si au am un chevrolet american cu motor de 6.5 l…..

    • Omule, am fost langa el. Are un V8 de 5.7 litri, hemi. Nu ma lua tu la lectii de mecanica si istoria automobilelor ca nu iesi in castig. Si polemica pe subiectu masinile americanilor is mai bune decat europenele sau japonezele e pierduta de la inceput. πŸ˜‰

Leave a Reply

