Imi dau o palma

Unul din defectele mele, desi mie imi place oarecum, e sa pun etichete din prima secunda.

Ba, mie nu mi-ar placea sa mi se faca d-astea da uite ca io o fac, nu prea des da o fac, si fara sa fiu arogant, am dreptate in 91,4% din cazuri. Piula mea, am un ochi de sticla ce gineste orice micro-chestie ce demascheaza o anumita persoana si imi arata structura lor reala. Sunt un adevarat doftor Lightman.

Cand Mircea Radu era la antena 1 si avea emisiunea aia de rahat cu freza aia plina de wella gloss effect imi parea cel mai mare cocalar, barfitor, purtator de trasaturi transsexuale pentru ca aia imi transmitea in fiecare miercuri cand maica-mea punea sechestru pe telecomanda si io n-aveam internet sau  preș la usa.

Inainte sa-mi fac blog am inceput sa citesc un blog oarecum anonim scris sub pseudonimu Paul Radu Mircescu. Ba, si baiatu asta scria genial, se vedea ca e cult, ca a calatorit, ca stie sa zica din ce podgorie din Toscana vine un anumit vin dupa ce l-a gustat legat la ochi, ca stie gramatica perfect, ca are rabdare, ca nu scrie pentru nimeni decat pentru el, ca o imagine poate insemna totul. Si eram(is) fascinat de articolele lui, le citeam de cateva ori, nu cumva sa ratez vreo imagine, vreo succesiune de cuvinte ce era in stare sa-mi trezeasca paru pe gat, atat de mult imi placea. Pentru ca mai apoi, dupa o perioada rezonabila de anonimat sa aflu cine era in spatele blogului si anume: Mircea Radu.

Deci, toate respectele i le adresez pentru articolele lui si totodata multe scuze pentru etichetele aplicate in necunostinta de cauza.

Paul Radu Mircescu rulz!

One thought on “Imi dau o palma

  1. Lasa ca am patit si eu sa mi se catalogheze blogul ca fiind comercial doar pentru ca a vazut postarile de luna trecuta…deci e ceva normal ca sa judeci pe cineva,sau ceva dupa coperta, astfel sa nu ajungi sa-i cunosti adancurile.

Leave a Reply

