duhoarea acuza mijloacele

Pentru ca don’șoara kathy mi-a dat tutun la alcool/bere la mici/mustar la painea cu pateu, m-am apucat sa scriu.

Deci, mie-mi pute gura in asa hal incat lumea se intreba daca nu cumva am niste rahat impachetat in buzunar din care musc atunci cand ei nu se uita. Uneori ma apuc si caut prin jur sa vad daca nu cumva e vreun sobolan in descompunere pentru ca mai apoi sa-mi dau seama ca mireasma e de la cavitatea mea bucala nicidecum de la vreo mortaciune sau de la picioarele mele ce descompun sosetele ca apa pe vata de zahar.

Ba si nu-s vreun d-ala nedus la dentist sau nespalat pe dinti, is chiar un d-ala ce nu are strop de carie in gura, dinti negri sau alte cacaturi. Si totusi, io-s arma perfecta impotriva sconcsilor, mamiferele au frica de zerocrat in reflex si fug de mine chiar daca nu m-au vazut vreodata in carne si putoare. Pula mea, o fi ceva de la stomac, altfel nu-mi explic.

Da treaba esentiala e ca is constient de asta si tot timpu molfai ciunga, aspir cate-un tic-tac, gargarisesc niste apa de dinti sau ma spal pe dinti. Si daca nu pot sa fac astea incerc tot posibilu sa nu suflu duhoarea mea in mucilaginasul interlocutorului meu pentru ca stiu ca daca n-ar pica din prima ar ramane un pic retardat, duhoarea kilarind niste axoni.

Deci daca ai banuieli ca gura iti miroase, sigur iti pute. Fa un bine lumii din jurul tau si cel mai mare bine imaginii tale molfaind niste ciunga sau cumparandu-ti un spray d-ala de gura  bine-mirositor.

Dintii is prima chestie pe care o observ cand vorbesc cu o persoana si cre ca ca mine mai is multi.

PS: Imi aduc aminte ca acu ceva vreme, adica 3 ani, dupa ce am vrajit la o tipa destul de buna( micuta, slabuta, roscata cu ochii verzi) cam doua zile, cand a venit in sfarsit momentu de mozoleala am primit un damf d-ala de caprioara-lovita-de-masina-si aruncata-in-sant-in-mijlocu-lu-iulie ce m-a facut sa abort mission si sa ma rezum la  un simplu tinut de mana romantic( a se citi “anost si plictisitor”)

PPS: aici e 10 seara, is 35 de grade in casa si o umiditate de 85% 😐 jale.

10 thoughts on “duhoarea acuza mijloacele

  1. Vaaai nu imi vine sa cred ca ti-am dat subiect de postare =))))
    Sa intri la mine sa razi putin cu perlele de la bac =)) o sa te cracanezi de ras crede-ma 😉

Leave a Reply

