oglinjoară

Deci, azi fu prima zi de lucru in ceea ce am auzit ca se vrea cel mai hotel de hotel de prin zona asta si pot sa zic ca nu mai am picioare. Am calarit cladirea aia atat pe verticala cu liftu cat si pe orizontala mai mult decat bicicleta mea de acasa si pe aia am urcat-o de vreo multe ori Paltinisul. Bun, la chestii mai interesante.

Cum ne vad americanii pe noi? Pai, in primu rand cand aud ca esti roman te intreaba daca vorbesti rusește si daca budapesta mai e capitala romaniei. Dup-aia te intreaba daca in europa acolo unde e Romania se fac mai mult de 20 de grade Celsius si daca ne putem uita la soare fara sa avem un Kalashnikov varat in cur. Nelipsita e intrebarea: Tito mai traieste?  Pe un loc la fel de pretios e si intrebarea: Aveti curent alternativ acolo sau doar direct? Do you have any cars or you are still using the horse for transportation? e inevitabila, si pe asta am primit-o de la unu ce se sprijinea pe prius-ul lui pretios.

Do you have internet over there? Do you know who Tupac is? How about MTV?  Do you eat beef over there or just horse meat as you always did? Do you know when the 2nd world-war  started?  Your civilization settled there from Asia, right?

Pana acum pe astea le-am primit si am facut tot posibilul sa le explic ca nu stam in pesteri la lumina lumanarii si nu lucram pe tarla at gunpoint(doar is in usa ce plm), ca marea neagra ca nu e o groapa in care ne-a curs scuipat din gura 2000 de ani si ca nu suntem vecini cu rusia si nici nu vorbim vreo limba inrudita cu rusa.

Am o vaga impresie ca in zadar da na. Deci daca v-ati intrebat vreodata cum ne vad americanii aia pe care Romania ii sustine in niste lupte fara sens prin Afghanistan si Africa si pe care clasa politica ii pupa sub oo cre ca v-am raspuns la o parte din intrebare, de fapt nu am raspuns, am confirmat.

Da, si aici e patria sunculoaselor transpirate. Doar DOUA tipe bune am vazut de cand is aici si ambele au fost in NY, deci intr-un loc in care densitatea oamenilor e cam invers proportionala cu  densitatea oamenilor din groenlanda.

7 thoughts on “oglinjoară

  1. in Finlanda cand dadeau la TV vreo stire despre Romania aratau 3 oi, un cioban si un caine sau o caruta…iar finlandezii se asteptau ca romancele sa fie toate cu fuste lungii si colorate…
    cat despre americani…no comment.

  2. ce cretinoizi sunt americanii… si app de sunculoasele transpirate – nu stii ca in America e cea mai mare raa a obezitatii ? (si alea BUNE aveau tate?:> )

Leave a Reply

