Prietene, se arde ekg-ul.

Nu se arde cu tomograful, stati blânzi.

Deci, daca unii mor in somn dupa ce inima lor, plictisita ca un afghan intr-un lan de mac, zice “io-mi bag  aorta in ea treaba, m-am saturat sa tot  atriu-ventricul-atriu-ventricul-atriu-ventricoool. trec in offline”  io sigur o sa mor in mijlocul zilei cu bataile inimii in rosu, tremurand de nervi si punand in unde sonore cele mai colorate injuraturi cunoscute de toate civilizatiile disparute plus unele ce inca n-au aparut.

Desi nimeni nu o sa-si dea seama, pentru ca mufa mea de poker e mai ceva decat aia pedofilo-incestuasa-tâmpă a lu sadoveanu, hertzu meu o sa pompeze mai tare decat sua meleoane in conturile teroricilor sau decat ungaria in conturile extremistilor unguri sau decat clasa politica cacat.  Cuartzului din ceasul de la mana o sa-i inghete vibratiile cand o sa simta cat de brownian se misca  inimioara mea, o sa fie ca un vibrator entry-level langa un pickhammer heavy duty. Cand observi asta, adica nimic, e semn sa-ti bagi vibratoru in cur si fugi in partea opusa ca ciorile dupa masina lu jiji becali. Nu de alta da s-ar putea sa-mi plesneasca capu in asa hal incat sa murdaresc peretii si sa pun un strat de sange cleios pe hainele tale calme.

Nu stiu sa am rude cu probleme de inima da asta nu inseamna ca io nu pot sa fiu un precedent pentru copchii mei dragi.

Aci, la 140 bpm, e intepator aerul, nu-s recomandate vizitele.

6 thoughts on “Prietene, se arde ekg-ul.

Leave a Reply

