Marea lupta psiho-senzoriala

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz                     zzzzzzzzz zzzzzz                        zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz         buf    swwooooossh        zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz            buf      swooooooooshhhhhh    buf         brrrrbbrbbrbrbrbrrrrrrrrrrrr  ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ     JBANG!!!! Victorie!!!!!!!!

Is singur in camera, pironit in mijlocul ei de vro 5 minute. In alea 300 de secunde am trecut de la nervi-capabili-sa-invineteasca-un-bebelus la Iluminarea cu cel mai mare numar de lumeni ever de vro treisutecinjdemii de ori.  Am fost calm pana acu 1/12 ore,cand ca orice carnat am incercat sa mananc niste carnati unsurosi si sa beau o bere da fara succes. Eram deranjat insistent.  Trag aer in piept mai mult decat trage Doc gigi, deci mult, imi trosnesc degetele, zic o incantatie mayasa de lupta, bag niste bile de grasime cu boabe de cafea in gura, niste amfetamine si ca baietii de la est, niste vodka pentru incurajare.

Intind mana sub birou si apuc arma letala, pliciul.

E macel in jur, duzine intregi de mancatoare de rahat zac intinse la picioarele mele iar eu calc pe ele razand intr-un asa hal de malefic incat se opreste lumea pe strada: Aaaaaaaaahhahahahahhaahha, ZDREANTO!!!!!!!!!!!!! Pe cea mai grasa  am apostat-o in aer atat de nervos incat  a trecut prin plici si s-a imprastiat peste tot cu oua cu tot.

Bag pl, tre sa arunc cu alcool tehnic daca vreau sa nu vomit.

PS: URASC MUSTELE!

5 thoughts on “Marea lupta psiho-senzoriala

  1. Fi atent cum fac eu cu puricii, chestiile alea mici si infecte, pe care ii agat in RATB: mai intai, ma comport ca si cum nu ar exista! Apoi, prin miscari evazive, ii aduc pana sub piciorul de la pat, pe care, pe nesimtite, il ridic! De aici in colo, e joaca, cand e momentul, ii imobilizez picioarele, il gadil, si cand incepe sa rada, ii bag zahar pe gat, si el face diabet….

  2. Pe mine ma amuza mama cand aleargaq prin casa dupa muste =)) cu za plici =)) . Eu nu ma agit, eu doar deschid geamul si iese singura afara =))
    Cel mai mult ma enerveaza tantarii cand raman fara pastile de tantari si ma pisca intruna pe picioare.. .si cum eu nu ma pot “aptine” sa nu ma scarpin… ma umplu de galme de la scarpinat…

Leave a Reply

