Elefantu din mine

Un elefant si un soricel pe un pod. Soricelu: Auzi, elefantule, ce tare tropaim.

Memoria mea seamana cu cea de elefant in sensu ca deloc. Uit chestii neimportante gen ziua de nastere a lu cromozomii xy  din care-s io descendent, in ce carte am pus frunzele alea doua de white widow sau in ce parte e dreapta.

Ba, da nu pot sa uit:

– o familie da scarpinatori in cur care ei fiind cu masina si maica-mea cu nu au lasat-o in mijlocu germaniei dupa ce ea a facut pe omu bun cu ei si i-a ajutat sa-si gaseasca un job mai bun decat ala de facut masaj organului copulator in romanica. Pe astia o sa-i prind cand se intorc in tara sau cand fac io un ocol de 1500 de km pana la ei doar ca sa le rup usa si sa ma pis in patu lor in timp ce ei dorm.- (4 years ago)

– un tabalagiu mare da cu iq invers proportional care intr-o seara cu intuneric si alcool mi-a futut un cap in gura nereusind insa sa-mi rupa vreun incisiv. Pe asta o sa-l prind nu stiu  cand da sper sa-i rup vro 3 molari sau daca nu, data viitoare cand fandeaza pe sosea cu masinuta lui mai noua decat a mea io nu o sa ma mai feresc si cum nu poarta centura o sa-si rupa un pic maxilaru si eventual niste dinti multi. Daca nu merge asta gasesc io ceva, treaba e ca nu scapa (2 1/2 years ago)

– un dorel cu impresii de mare manager care in drumul lui catre primul lui milion de puli in gura a decis ca io ii sunt dator 750 de heavy lions  si ca nu poate fara banii mei. Ei bine banii mei dati degeaba o sa-i aduca bonus niste geamuri si cauciucuri sparte la masina pentru ca na, e prea influent ca sa-i fut mufa la colt de strada. ( acu niste luni).

I’m vindictive,  faggots!

7 thoughts on “Elefantu din mine

  1. Sa inteleg ca tu iti amintesti ca trebuie sa bati anumite persoane care ti-au facut rau direct sau indirect , dar nu iti poti aminti anumite zile de nastere – ale parintilor tai.
    Si aici vine o intrebare … Ziua ta de nastere ti-o amintesti?

Leave a Reply

