Ma pis impotriva vantului

Sunt un om  bun, da uneori am momente cand pe unii i-as scalpa cu o maceta ruginita si tocita. Io n-am absolut nimic cu ei numa ca nu ii suport.

Si ii urasc maxim pe aia cu idei preconcepute sau pe aia care au planuri d-alea facute in detaliu si asteapta indeplinirea lor numaidecat cum zic ei.

1. ” Bai, eu nu o las pe prietena mea sa-mi faca oral pentru ca eu o iubesc iar pe deasupra numa curvele faca asta.  Si unde mai pui ca dup-aia ma pup cu ea. Pai cum, ea sa-mi ia gigelul in gura si io sa o pup? nuuuu, ca asta fac numa drogatii si curvele. ”  Daca nu o lasi, esti un  bou . Si la partea a doua inseamna ca esti un nespalat d-ala cu crusta pe oo si cu chiloti khaki  intariti pe cur, d-aia atat de nespalati incat poti merge cea mai de maxima securitate parnaie si nu patesti nimic sau ii poti folosi ca arma biologica. (daca nu vrea ea, e trist). Si ea te iubeste,  da crezi ca-ti da o palma si un sut in coaie daca bagi botu?

2. “Intru in camera noastra. Este noapte. Doar lumina lumanarilor puse de tine pe podeaua de lemn masiv a camerei lumineaza o camera imensa. Ele au rolul de a ma relaxa, de a ma pregati pentru ce va urma. Si deja presimt ca va fi ceva spectaculos pentru amandoi.Petale de trandafiri se lipesc de talpile mele abia scoase din pantofii cu toc rosii pe care tu ii adori. Mirosul de trandafir imbie camera si ma aduce intr-un moment de visare.-text d-aici ” – Asta e genu de gandire care ma scoate din sarite. Orice barbat care nu fuge ca un Zulu de blitz-uri cand intra intr-o camera de genu (sau pregateste camera) ar trebui inscris in clubul eunucilor pentru ca aia e, unu fara oo.  Decat sa indur arsuri de lumanari si petale de trandafir intre buci doar ca sa fut ceva mai bine dorm in ploaie cu un sac de var nestins pe mine. Maine poimanine va vrea sa o tin de mana cand naste. Nu prietene, nu vrea sa fiu acolo cand iese plodul acoperit in noroi sapropelic si ea e in chinuri, ca sigur lesin dupa ce bat pe careva.

Inca n-am auzit-o pe una ca vrea sa faca dragoste pasional in parc dupa un tufis, intr-un colt undeva sau oriunde numa in pat nu. Sa fie bezna totala ca sa ma trezesc cu o țâță-n gura sau ea cu o pula-n ureche, asa pe neasteptat. Pula mea, aia ar fi misto. Sau ma plimb plictisit si brusc sa bage un placaj ca la rugby si sa se consume treaba in cel mai misto mod posibil. Io as face d-astea da imi place viata in libertate.

Ma pis pe ele laitmotive si asteptari, vreau neasteptatul, neplanificatul.

11 thoughts on “Ma pis impotriva vantului

  1. Ma, nici eu nu credeam ca exista oameni ca aia de la punctul unu, dar am un fel de prietena al carei prieten exact asa zice. Deci ea vrea, si el “ceee? cuuum? tu sa faci asa ceva? nuu? eu pe tine te iubesc, si tu esti asa gingasa si frumoasa si draguta si etc. nu se poate”.
    Cat despre punctul doi, trecand peste faptul ca ma dezgusta imaginea descrisa acolo, eu, spre exemplu, sunt exact genul ala care prefera oricand un parc decat patul. Cu mentiunea c-as face sex si nu dragoste 😀 Si ca mine mai cunosc eu muulte fete. Deci ce sa zic, ai tu ghinion de n-ai inatlnit de-astea pana acum. Sau, daca stau sa ma gandesc, pe mine m-a facut sa fiu asa za boyfriend, deci ia si tu o semi virgina si transform-o 🙂

  2. Mie imi falfaie daca e pat sau iarba. Treaba e sa nu fiu deranjat de ploaia din postul anterior, sau de purici. Urasc puricii. Iar sexu oral, sa fim seriosi, stie cineva un preludiu mai bun?

  3. Unii isi doresc doar sex, altii vor romantism.. si ma indoiesc ca o sa gasesti romantism in spatele unui tufis in parc 🙂
    Dar nu putem judeca. Fiecare cu gandirea sa.

  4. cel mai stupid , mai oameni buni , voi nu aveti altceva de discutat , adica sunt parareri pro si contra , pentru unii nu conteaza locul pentru iar altii vor sa o faca linistiti, romantic , nu vad nici o problema, dc trebuie dezbatuta pe un blog aceasta problema , adica nu inteleg e libertate nu te opreste nimeni sa te duci in parc si sa f*** sau sa faci asta acasa in pat. 😉

    • Aici e dictatura, nu se dezbate nimic. Fiecare isi da cu parerea da in final numa a mea e valabila. Si ce altceva as discuta? despre politica?folbal? acces direct? 🙂 da, si pe sistemu “sunt pareri pro si contra de sa mai discutam” nu se mai ‘dezbate’ nimic niciodata pentru ca niciodata nu o sa fie doar o singura tabara

Leave a Reply

