Afara ploua

Ba, e poetica ploaia asta. Mie unu imi place maxim cand ploua si io-s in casa (nu neaparat), la caldurica langa o bere rece, un pachet de tigari (da, am dat aia 10 lei), o tona metrica de ciocolata, niste brate si antebrate de pui prajite in uleu 10w40 marca no name si niste muzica buna in timpan sau un serial la care ma hăhăi ca o hienă opiumata.

Intr-un comentariu literar inept din liceu care incearca sa vâre niste chestii care nu exista in scriitura poetului x, recte “prin formula ‘coboara-n jos’ autorul incerca sa-si exprime frustrarile, spleenul existential care ii inabuse sentimentele intr-un vacarm surd, aspiratia catre un univers paralel in care jumatatea metaforica isi duce existenta si alte cacaturi de genu” am citit singura chestie care mi-a ramas din aia 4 ani si anume ” Ploaia care purifica”. Era vorba de ploaia care ploua in poezia aia cu ploaie, mai exact Lacustra de Bacovia.

Mi-a placut conceptu asta de ploaie care purifica in primu rand pentru ca asa e, ploaia curata tot jegu si cacatii de pe strada,  pironeste prafu si ofera unor norocosi fara umbrele un dus gratis ( necesar multora).

Deci da, si ca sa inchei cat se poate de cocalaresc: imi place sa ma plimb prin ploaie pentru ca atunci nimeni nu-si da seama ca plang.

Epic frate, epic epic epic. Sa ploaie!

6 thoughts on “Afara ploua

  1. Eroare la epic cocalaresc, toti plange, daia canalele la Tineretului refuleaza, si io ma ud ca prostu cand cobor din aurobuz … (poezia e aia cu ” aud materia curgand” sau confuzez?).

  2. misto treaba “thumb up”
    “imi place sa ma plimb prin ploaie pentru ca atunci nimeni nu-si da seama ca plang” de parca i-ar pasa cuiva de plansu’ altora…(no criticism… just cruel reality)
    “un serial la care ma hăhăi ca o hienă opiumata” la asta subscriu…cele mai tari 60 de minute din orice zi…2 episoade de comedie….

Leave a Reply

