Hai c-a iesit bine

Nu stiu cum sa zic da pentru prima data dupa multa vreme is fericit in totalitate. Mi se rupe ca in buzunar am tot aceeasi 10 lei (pe care refuz sa-i dau pe tigari) ca am adidasii rupti si ca nu mi-au germinat semintele. Da frate, am luat viza licuricioasa, zilele astea imi iau biletu cu directia NYC, d-acol Greyhoundu catre MD ( maryland nu moldova) si apoi ricsa catre locu unde o sa lucram vara asta, pe o peni(n)sula in balta numita atlantic.

A fost un stres maxim cu plimbatul prin bucuresti, cu asteptatul la cozi la ambasada si alte cacaturi. Nu-mi place aglomeratia din bucuresti, nu-mi plac soferii care claxoneaza intre fiecare inspiratie si expiratie, care conduc la bara din fata. Nu mi-a placut ca am dat 8 lei pe o bere la “shakespeare nushcum” pentru care am asteptat ca dupa americani in 89 dar pe total am fost mai putin dezgustat decat anticipam.

Da, unde mai pui ca am dormit cu un taietor de lemne in pat. Frate, a taiat baiatu ala lemne mai mult decat aia care au defrisat padurile patriei. Nu mi-am auzit visele, si am visat un concert KISS.

Trec de la o idee la alta ca musca de la cacat la cacat ( Cheloo © )

Portaru de oriunde e zeu, el ia deciziile vietii tale, hotaraste daca treci sau nu, daca supravietuiesti sau nu. Cu atat mai mult daca e portar la ambasada,  pe fashu lui scrie Antitero si in brate are un Mp5Sd3 iar la picior un Glock 19.  Impusca si ciomageste ca gigi la stana plus ca te intampina cu un mesaj care pe mine m-a pus pe spate ca pe o pitzi careia ii fluturi o cheie de bemve si un gram de coca : Poftiti la magazinu de vise.

Sa decurga totu ok in continuare si in toamna o sa va fac cinste cu o bere. 🙂

3 thoughts on “Hai c-a iesit bine

Leave a Reply

