Pedaliatorul e in zona

Da frate. Azi a avut loc prima ieseala mai serioasa din anu asta. Alea doua anterioare au fost mai mult de downhill, adica am urcat bicicleta in spate vro 4 kilometri pentru ca mai apoi sa ne dam pe cur cu ele la vale.

Am bagat 35 de km in jurul sibiului fara nici o problema, chiar lejer as putea spune. Portiuni de catarare cu gramada, si asflat si macadam, viteze maxime de 60 la ora pe asfalt si 50 pe macadam. Slabutz, stiu, da cu trotineta mea ma bucur ca am trecut de 30 deci, e de notat deasupra usii. 😀   Doua beri, la suprapretz evident si claxoane cu gramada.  Experienta misto, mai ales ca am avut un senior de 50+ ani care s-a tinut de noi(20-25 ani) ca herpesu.

Mesaj pentru claxonaci: Bai,  sunculosule transpirat , bila de grasime, gandac de cacat, besinosule, cercopitecule, zoofilule( avea vaca langa el), cacat cu ochi ce esti tu, da-te in sloboz jos din fotoliu, pune-ti curu pe bicicleta si pedaleaza tu pe marginea drumul in timp ce trec pe langa tine gloante cu 120 la ora, mistret, bizon, limbric ce esti si sa vad atunci cat de viteaz mai esti tu cu claxonul in mana alaturi de shaworma aia dubla, sunca vălurită  a lu nevasta-ta, oualelele si penisucul tau microscopic.  Ia sa e vad, ma mai claxonezi in timp ce ma injuri?  Nu cred! Luati-as nevasta la alergat pe ogor cu 2 rottweileri. Muie ba!

Hai ca am luat-o aiurea. A fost o zi faina. Grrrrr

4 thoughts on “Pedaliatorul e in zona

Leave a Reply

