“Te fac *orice*, la mine acasa?”

Probabil asta e replica cu care isi momesc cocalarii amiba ce le-a picat in chelicere dar io fiind un ragazzo simpatic si cu provizii constante de ciocolata din jermanica nu am ajuns la acea limita a penibilului, recte io ma trezeam tot timpu cu fete neinvitate prin casa.

Bai, acu ceva vreme dupa ce m-am trezit cu o pereche de cromozomi xx langa mine in masina am zis ca as putea la fel de bine sa o aduc la mine acasa, sa o fac cu o cicolata.  Bun, dau sa scot masina din parcare dar dobitocu de mine a uitat un pas esential in mersul cu spatele, anume, apasatul ambreiajului inainte de introducerea in v...iteza (gluma proasta).

Bun, m-am facut de cacat din prima, am zis, da ma revansez io :D. Ajung acasa, opresc masina in drum si merg sa deschid poarta (vroiam sa o trimit pe ea da am iertat-o ) dar ghibolu de mine uita sa traga frana de mana. In timp ce deschideam poarta o voce gen gazela-prinsa-de-trahee-de-un-leopard si dup-aia o buffffffffffffnitura. S-a oprit masina intr-un munte de zapada de pe langa drum cu tot cu tipa care ‘abar n-avea ce e aia frana de mana.

Deci, da, daca toate lucrurile au decurs asa pana am ajuns acas vreau sa va zic ca in rest…….. nu exista karma.

3 thoughts on ““Te fac *orice*, la mine acasa?”

Leave a Reply

