Dorel pe felie

Mi-am inceput stagiul ieri, proba de incalzire a fost “razuitul tavanului in timp ce privesti in sus” pe care am trecut-o cu brio si cu doi ochi mai rosii decat niste catadioptrii. A doua proba a fost prinderea plasei pe tavanul care inevitabil se afla deasupra mea si care cu ajutorul gravitatie mi-a cam calcat in picioare zen-ul in care eram, dupa vro 4 ore si multe organe introduse in orificii atipice am dobandit-o si p-asta.

Azi, ziua a doua, ma duc iar pe linia frontului altfel cunoscuta sub numele de baie. Daca nu ma intorc ori mi-a dat un headshot sacul de ceresit ori m-a scalpat parsiv gletiera…

Transmiteti lu mama ca o iubesc.

PS: “Lasati iarba sa creasca pe groapa, macar s-am o bucurie-n lumea cealalta”

Leave a Reply

