Azi o ardem nostalgic

Pe vremea cand unii overclockau procesoare de 1,5ghz la 5ghz io incercam sa le  fac celor 800 mhz(pe eticheta) ai mei conditii cat mai racoroase ca sa-mi ruleze si mie gta vice city si rallye  xtreme. Asadar in cautarea temperaturilor arctice i-am dat carcasa jos, deci l-am facut barebone la modu din dictionar si in prima faza i-am atasat un cooler de sursa care scotea un zgomot ce semana cu un urs intepat de albine . Dupa 5 minute de joc se incingea si pica asa ca i-am mai atasat un cooler, acu suna ca o turma de elefanti atacati de un stol de soareci. Mergea 10 minute si iar pica deci am ajuns la planu 3 ce implica, borcane, apa, congelator, coolere.

Se ia 4 borcane, se indeasa niste apa in ele, se baga la frig, fara capac( sa nu crape), se scot cand is bocna, se aseaza in linie sau romb, sau cum vrea pula ta, se pun coolerele in spatele lor in asa mod incat curentu sa mearga catre procesor si bingo, shaworma,evrika sau cum s-o zice. Uite asa ma jucam io cam o ora linistit. Dupa o ora se dezgheta apa si trebuia sa schimb borcanele. Toata vara lu 2006 am petrecut-o asa, jongland cu borcane.

Misto treaba.

6 thoughts on “Azi o ardem nostalgic

      • Dacă nu ne-am fi întâlnit, aş fi spus că este vorba de proasă creştere. Dar, ai fost cu totul altul în realitate. De ce crezi că este musai să fii porcos ca să te dai cool?! Pe vremuri, ne plângem că ne îndobitoceşte partidul. Acum, o facem de bună voie?! Păcat!

  1. Scuze: lucrând la rectificări pe blogul Florinei, am uitat că sunt logat pe contul ei. Ce am scris este părerea lui ZAMFIR. Chiar dacă, poate, ai fi fost mai întântat să o cunoşti pe Florina decât pe mine. Deşi, vorbind aşa cu scrii, … n-ai fi avut şanse deloc!

    • nici o problema. Zamfir n-am inteles de cand oamenii is catalogati dupa cum vorbesc, daca nu ma insel acu ceva vreme tu aveai un articol pe tema asta care mi-a placut maxim. Am impresia ca suntem prea pudici si fricosi.

Leave a Reply

