jandarmeria rromana suge

Ba, institutiile de prin romanica,  in ochii mei, valoreaza cat o scama scoasa dintre buci mai putin una. Jandarmeria frate, ba aveam respect pentru ea, pentru disciplina si ordinea lor, pentru uniforma si bereta aia ce-o poarta la fix 32,4 grade inclinata catre stanga. Azi se futu tot respectul, de acu incol ma pis si pe dubele lor nu numa pe masinile gaborilor.

Mergeam pe o strada si am facut o poza unor 18 Dorei care manuiau o conducta de grosimea unui sul de hartie igienica, d-aia turceasca nu zewa pufoasa. Bun, le-am facut poza de la o oarece distanta si am zis sa mai fac una de aproape la conducta, ca sa se vada clar sulul numa ca atunci cand vroiam sa fac poza la sul ajunsesem deja in fata ambasadei germaniei. Cand sa calc pe declansator aud ceea ce suna a tovaras de gradinita zicand: Gigele, nu nu!  Ma intorc si spre surprinderea mea nu era nelutu, tovarasu meu din gradinita, era jandarmeria romana frate, intruchipata intr-o gramada de oase si ceva piele de altfel foarte ingurgutat gagiul si arogant.

Z: Ce?

JR: Nu ca ce!

Z: Pai cum adica gigele?

JR: Nu vezi ca nu e voie cu poze?

Z: scuze, n-am vazut. da totusi, gigele? …si de aici m-a luat cu reguli si amenzi.

Mi-a luat bulentinu, datele, m-a amenintat ca imi da amenda..alea alea.

Bine, io am gresit, ca am facut poza unde nu trebuia, asta e. Regula e regula. Dar prietene, nu ma apela cu “Gigele”. Nu te cunosc, nu ma cunosti da in schimb tu esti platit din banii mei. Putin respect merit si io, chiar daca is mai tanar decat tine( cu maxim 5 ani) si chiar daca tu ai uniforma aia oachesa care le face unele tipe sa mictioneze pe ele. Da-te in zloboz.

Asta e poza, 18 oameni se incurca unu pe altu la asezarea tevii in sant. Calitate demna de o ascutitoare, nu erau stelele aliniate ca lumea.

 

One thought on “jandarmeria rromana suge

Leave a Reply

