Veritas

E cald de mori, curg apele pe mine in ultimu hal, is minim 39 de grade d-ale lu celsius. Pe unde te intorci vezi numa pietricele mari cat o pastila de paracetamol. O iau la pas catre sud, ca asa am vazut io la Bear Grylls. Merg asa o vreme pana cand incepe sa bata din spate un vant d-ala atat de furios incat mi-au inghetat picioarele si schinarea ca salariile bugetarilor. Macar inaintez mai usor. In fata mea apare o baltoaca din care tot sareau ba un guppy, ba un mulinez ba scoatea botu cate un sanitar fonfanitor. Nu mi-era sete asa ca am luat-o iar la drum dar de data asta am luat-o pe sosea in noua Pagani Zonda hua@#$!%aaa. Merg pana apare un dobitoc care  mergea pe mijlocu drumului si mi-a rupt oglinda. M-am dat jos si am dat in el ca in păcănele, pe la mijlocu actiunii s-a transformat intr-o musca si a fugit. Din desert am ajuns pe marginea acoperisului unui zgarie nor din New York si desi ma chinuiam sa-mi tin echilibrul am picat cu gratie.

Cand ma trezesc eram cazut din pat, cu febra, plapuma era pe jos, pe laptop rula sezonu 16 din Top Gear si pestii din acvariu erau agitati ca berea.

Inca n-am inteles ce cauta musca in visu meu 😐 .

Leave a Reply

