Obsesiile mele

In materie de filme pentru ca altfel ar iesi un post mai mare decat al pastelui.

Nu am rabdarea sa stau pe imdb ca sa vad ce noutate a mai aparut, ce rank are, aprecieri si alte d-astea. Filmele la care ma uit is d-alea recomandate de lume care nu mananca cacat, de preteni ce trag de mine sau daca dau io de vreun trailer interesant.

Probabil oile au mancat mai multi lupi decat am vazut io filme. Am cateva pe care le repet obsesiv: le descarc le vad le sterg, le descarc le vad le sterg, le descarc le vad le sterg….v-ati prins.  In ordine aiurea vin cam asa:

– American History X -vazut de  6 ori.

-Lord of the Rings -vazut de 4 ori.

-Black Hawk Down- vazut de 5 ori.

-Saving Private Ryan – vazut de 3 ori.

-Pearl Harbor – vazut de 3 ori.

-Taxi (seria franceza)- vazuta de 4 ori.

-Hot Shots (1+2)- m-am hăhăit de minim 5 ori.

-Inglorious Bastards – 2 ori.

-seria Oceans’s – de 3 ori.

-The bank job- 2 ori.

Cam atat.

 

 

Leave a Reply

