De ce sa nu ma intorc in romania

Azi nu-s nervos, nici suparat nici vesel, is logic si semi-hotarat. Ca sa fiu hotarat pana la cap scriu aci sperand ca pe viitor sa reusesc. Pana acu de fiecare data cand am fost plecat din tara mai mult de doua sapt mi s-a facut dor de casa, de romania si asta nu e un lucru bun. Problema mea, a noastra de fapt e ca uitam prea repede tiganiile si greutatile prin care trecem. Stai in vest cateva saptamani, uiti cum e manelismu de aici si ti se face dor, inevitabil te intorci. Uite, io nu vreau sa mi se mai faca dor.

Aici e tara in care presedintele te minte in fata, guvernu isi asuma raspunderea pentru orice da nu are habar ce inseamna aia, ghiseul ti se inchide in fata, nu exista PR, traiul e mai scump decat in vest in timp ce salariile is la sfert, inghiti praf ca mustangu kilometrii, fara pile esti nimic, bazele de date se cara cu moto-stivuitorul, stai 3 ore la coada sa dai bani la stat, oamenii ca zolty nu exista pentru stat, vulcanii se gasesc la fiecare 10 metri pe asflat, dorel e peste tot, manelele e misto, toata lumea e aroganta, primesti bomboane ca rest, taxiul nu te duce numa doua strazi, piticu e blogger de succes,  trustul pro e pe profit, țeparii is ca nisipul in sahara, spitalul se confunda cu morga si alte care nu-mi vin in cap acu.

Cand o sa fiu plecat si o sa ma apuce dorul citesc asta. Imi va treace dorul ca pofta de sex dupa ce am vazut un film despre avorturi.

3 thoughts on “De ce sa nu ma intorc in romania

  1. Puteam pleca LEGAL în RFG în ’81. Am fost plecat în ’87 pentru 50 de zile prin 7 ţări, inclusiv RFG, Austria şi Yugoslavia.
    Vei vedea ce repede ţi se va face dor de “nenorocita asta de ţară”!

  2. Pingback: Mi s-a facut dor « blogu' cu Borderline

Leave a Reply

