Blasfemie pasteurizata

Daca eram prin evul mediu si papa era gradinaru suprem de hamei in secunda unu eram aruncat in cazanu cu lichid auriu sa mor intr-un mod exemplar. De ce? Pentru ca am facut nesuferita erezie de a lua numele berii in desert, m-am lasat posedat de diavol si m-am abatut de la calea cea dreapta . Cale ce presupune ca berea sa aiba numa 3 ingrediente pe cand io am luat-o pe lamaie si am baut redds( o sa-l numim de acum “pișlămuboz”) 😐

In primu rand o sa ma izbavesc io pe mine de pacat prin niste argumente stâncoase aka puternice. pișlămubozu-ul  a patruns in lăcașul meu pe cai misterioase si nu prea, adica l-am primit de la cineva ce probabil credea ca e misto ca un tip cu par pe degetele de la maini si picioare sa bea lichidul in cauza. Ei bine, s-a inselat amarnic dar totusi io l-am baut pentru ca eram aproape de sevraj, pentru ca am epuizat stocu de Timisoareana pe care mi-a fost lene sa-l actualizez azi.

Acu o sa suduiesc aratarile ce au produs asa ceva si chipurile trase ce sorb din zeama asta de matraguna graind cu multa fătărnicie  ca ei beau bere. Pai bai necredinciosule, cum sa faci asa ceva si sa o denumesti bere? Cum sa faci bere pentru femei? e ca si cum ai adapta tocurile pentru barbati, se fute tot farmecu si scopu lor.

Berea tre sa fie amaruie, aromata, serioasa nu dulceaga, lamuioasa si glumeatza.  Om trai intro economie consumerista da nu mi se par in regula astfel de erezii.

Ca sa ma caiesc am luat legatura cu Maistrul Malt Hop de la care am primit canon: 4 beri dimineata la amiaz si seara timp de 10 zile si rugaciune intre plus somn pe capace de bere.  O sa fac tot posibilu intru iertarea pacatelor. In plus o sa merg la biserica si dau niste bani la slujitor ca sa blesteme cazanele in care se face pișlămubozu, face d-astea tot timpu doar e omu lu dumnezo.

Leave a Reply

