Cumpara produse romanesti!

E mesajul pe care il propovaduiesc tot mai multi si io sa zicem ca l-am luat de bun. In sensu ca inainte sa cumpar o chestie ma uit sa vad unde e facuta. Daca am de ales intre doua produse la fel de apetisante ca ambalaj, la pret asemanator si la aceeasi calitate singura diferenta fiind ca unu e romanesc si altu austriac o sa-l cumpar pe ala romanesc numa pentru simplu motiv ca poate o sa ajut firma aia. Suna logic in capu meu. Bine, ca in magazine singurele produse romanesti is eugeniile, salatele alea de icre si doua tipuri de biscuiti nu ne mai uitam.

Ieri am hotarat sa bem niste beri si cum cu bere merge foarte bine o sămanță ne-am indreptat victoriosi catre raftu cu crantzanele. Chestie ciudata, la raionu de lichide imbuteliate cu grija l-am observat pe unu pe la vro 30 de ani imbracat intr-un costum verde de schi, era ca un martian venit aci sa vada cat costa apa usoara natural decarbohidrosilifonata. Ajunsi pe culoar am observat cu o stupoare demna de o caprioara in lumina farurilor ca nu mai era nici macar o punga de seminte romanesti, Nutline, in schimb era un vagin vagon intreg de Mogyi. 😐 Alea Mogyi n-au un strop de sare pe ele, is mai nesarate chiar si decat glumele lu basescu, si nu in ultimu rand: is unguresti. In timp ce ma hotaram daca sa cumpar d-alea sau nu apare langa noi martianu care se tot plimba pe acol. Intr-un moment brav si unicat rostesc: “Ba, da-le-n pula mea seminte  nu dau bani la unguri, mai bine mananc coji de ceapa.  Ma pis pe ei. ”

In secunda doi virgula treispe din stanga mea incepe sa se auda ceva ce parca suna fino-ugric. 😐 Martianu era ungur, m-a auzit si cel mai probabil m-a injurat. Nu a stat sa dea explicatii, a plecat imediat.

Pula mea, macar cand vine vorba de seminte sa fiu patriot daca in schimb ma pis pe tricolor.

Leave a Reply

