Prea multe filme?

Reactia fiecarui spalat pe creer la ce o sa zic in continuare va fi : “Du-te ma la lucru, lasa ma visele, lasa ma sperantele! Vezi-ti ma de treaba, nu mai inventa idei ! ”

Intotdeauna mi s-a zis sa fac in viata ceva ce-mi place, nu o chestie pe care o fac numa ca sa am bani, nu doar sa suprevietuiesc din treaba aia, sa ma bucur de fiecare zi, sa ma trezesc dimineata fericit ca urmeaza o noua zi si sa fiu trist seara cand tre sa o las balta pana a doua zi.

Ba mie imi place la nebunie mecanica. Imi place sa desfac orice, un motor si daca e posibil sa-l pun si la loc fara sa-mi ramana suruburi. Tot timpu am fost fascinat de masini, si tot ce tine de ele. Tin minte ca aveam vro 8 ani cand am descoperit prin fan la moshu in sura un motor de broscuta si ma tot in invarteam in jurul lui si il miscam si scoteam joja, o stergeam si dup-aia o puneam la loc aproband ca nivelul uleiului e perfect, fix la jumatatea zonei hasurate. Il stergeam de praf si mi-am promis ca o data si o data o sa-l pun in functiune. Azi toamna am dat de el iar, i-am verificat uleiul si era exact la fel :), am o banuiala ca nici nu e gripat, chiar daca sta nemiscat de vro 15 ani asa ca is hotarat sa ma apuc de el.

Deci, daca nu merge treaba cu marketingu, advertisingu si asa o sa ma apuc de mecanica pentru ca is satul de dorei care lucreaza cu motoarele ca si cum ar fi niste simple bucati de metal. Nu-s doar atat, is arta, is stiinta, is demne de respect, is vii, merita grija si sa fim siroposi pana la cap: dragoste.  O sa-mi deschid un mic atelier cu camera pentru vopsit, sablare, poate niste cazi pentru cromare, tinichigerie si bineinteles mecanica in care o sa lucrez io si probabil inca vro 2 baieti la fel de dedicati ca si mine. Treaba nemteasca nu mânărie orientala.

Pentru asta trebuie sa trag tare cativa ani in alte domenii pt cascaval da merita in final, zic io.

Vise? probabil, da un nene pe nume Ford zicea  “indiferent dacă gândeşti că poţi să faci un lucru sau gândeşti că nu poţi să îl faci, ai dreptate. “

4 thoughts on “Prea multe filme?

  1. Nu-i rea ideea! Iti trebuie doar cateva incrediente ca s-o poti realiza: spatiu, timp, bani, daruire si mai ales SERIOZITATE ( ca asta n-are nimeni pe meleagurile mioritice ). Motorul de boasca ce model e?

  2. Am un coleg – la un institut de stat din domeniul studiilor politice si sub obladuirea Academiei Romane, deci o chestie sobra si cu tinuta – care pentru ca salariul acolo este penibil, in timpul liber lucreaza ca mecanic auto cu un prieten de-al lui si castiga mai mult decat in redactie, intre somitati ale studiilor politice, istoriei etc.
    Deci da-i bataie! 😉

Leave a Reply

