Mă șușu împotriva vântului

‘tu-le-n gura diacritice, s-a erodat tastatura pana le-am nimerit.

Deci, sa intram in branza. De multe ori aud despre oameni ca s-au schimbat si nu e vorba de fizic, e vorba de chestia aia intangibila, si nu e vorba nici de cont, ma gandesc la transpunerea cosmica a omului, la suflet, la esenta, la caracter, si alte cacaturi d-astea. Cand aud d-astea, incep sa transpir intre degetele de la picioare si imi vine sa vad cum arata usa din exterior.

Pur si simplu nu cred ca un om se poate schimba voluntar. Adica, ba uite, io imi propun sa fiu mai bun, sa ajut lumea, sa ma iubeasca toti. Bravo tie! Da ai de gand sa nu mai fi zgarcit, sa asculti cu adevarat ce zic aia din juru tau si sa fi dispus la orice ora sa ajuti pe cineva care apeleaza la tine? Daca nu, esti exact la fel ca inainte. Nu merge asta cu vrutu, asa ai fost crescut, asa ti s-a format caracteru, asa ramai taica oricat de mult ai vrea sa te schimbi. Sau invers, uite ba imi propun sa fiu rau, sa dau in cap, sa fiu gangsta. Da, nu e greu sa dai in cap, da e cam imposibil sa traiesti cu tine dup-aia pentru ca in esenta tu esti un pufulete.

Mai sunt tipele alea care zic dupa ce si-au prins consortul ca le-a inselat:” Mi-a zis ca a fost o greseala, ca nu mai face niciodata.” Va zic io, o sa mai faca, numa ca pe viitor o sa fie muuult mai atent, o sa va aduca ciocolata si flori si o sa aiba camasa de schimb in masina. is doua motive pt care v-a inselat:1. e prost 2. l-ati neglijat; da deja dam in alte subecte.

Nu o zic numa asa, am exemple in jurul meu pe care le-am analizat ani de zile, cu care am crescut, care mi-au influentat viata si ori de cate ori ziceau ca s-au schimbat tot ce au facut e doar o noua strategie de camuflare au ramas exact aceleasi caractere dar cu pretentii de altcineva mai bun.

Deci, prin urmare, e imposibil sa te schimbi voluntar. De exemplu, e imposibil sa ma faci pe mine sa nu mai fiu sceptic.

5 thoughts on “Mă șușu împotriva vântului

Leave a Reply

