Paralela mea

M-a traznit o chestie mai fulgericoasa chiar si decat cel mai  belicos fulger. Creeru meu e in continua framantare, tot timpu cauta modele, ca baiatu ala din Pi, cauta exemple si asocieri intre diferite treburi ca sa inteleg mai bine ce e in juru meu.

Azi, fac o paralela intre un film din seria Saw vazut de mine si relatiile la distanta.  E vorba de unu din primele filme, daca nu chiar primu in care doi baieti au cate un picior legat cu lantu de o ceva si singuru fel in care pot scapa e sa-si taie creanga, cunoscuta in cercurile largi drept picior.

Relatia la distanta e pretty much (romglish ca e la moda) la fel, tii la persoana aia ca si cum e parte din tine dar esti legat intr-o camera intunecata, umeda si trista atata timp cat consoarta/ul e plecat. Bine, e o diferenta, poti sa desfaci lacatul, sa iesi un pic la soare, sa te balacesti, sa ai o mica aventura, doua, trei, cat incape si mai apoi sa te intorci, pui lantusul la loc si zici ca e totu ok. Pai, nu e, ca aia nu mai e relatie, e numa pierdere de vreme.

Da’ ce se intampla cand pur si simplu nu poti sa desfaci lacatul da nici nu vrei sa stai in camera aia intunecata? Cand ti drag de picioru tau da  atat de mult iti doresti sa vezi soarele? Pai, tai picioru. Bun, dar e atat de greu sa tai un picior sanatos….daca era cangrenat sau sfartecat de un corp strain era mult mai simplu, stiai ca nu mai e nimic de facut si ai numa de castigat prin taiere dar asa….

Cica un picior sanatos taiat se poate atasa la loc, dar banuiesc ca in distanta parcursa pana la spital tre pastrat in niste conditii speciala, izolat de bacterii, la rece si departe de chestii care atrag atentia ( gen proteza super misto ce o vezi in vreo vitrina si salivezi dupa ea )  deci e posibil sa nu mai vrei sa-l atasezi la loc, ceea ce e trist da e mai misto un picior cu mufa usb si servomotor decat unu d-asta pe baza de carbon, pentru unii.

Ce vreau sa zic e (completati pe linia punctata) : ………………………………………………………..

4 thoughts on “Paralela mea

  1. 🙂
    Mă pricep la citit gânduri, nu tre’ să recunoști nimic.

    Și vezi ce modificări mai faci pe aici, că una două mă iau după tine! Deja mi-am repus butonul de twitter :)))
    Noapte bună, Z.

Leave a Reply

