Fosilelor!biciuiti mustangii!

Urmeaza un post logic( pentru mine), care nu incearca sa instige in vreun fel dar daca o face va cer scuze o sa mai scriu d-astea.

Io manuiesc covrigul, de vro 25 de luni+11 zile  si pot sa zic fara sa ma dau rotund ca ma pricep mai bine decat 80% din soferi fie ei d-aia ce au  cursuri de conducere preventiva, pasiva, agresiva, pilotaj sau masini puternice la purtator. Prin condus bine inteleg ca is in stare sa anticipez ce face dobitocu din fata/spate/lateral/contrasens si daca nu anticipez imi iau duble masuri de precautie inainte sa fac vro manevra ce mi-ar putea zgaria vopseaua sau scoate maseaua. Da in episodu de azi nu o sa ma leg de aia ce opresc pe autostrada ca sa faca șușu sau nu opresc la stop, o sa vb de aia care ‘gonesc cu bolizii’ -fraza preferata a prompteristelor.

Majoritatea dau in goarna  pentru ca mai apoi sa impinga in frana cu toate picioarele. Bai dobitocule, io, ala caruia i-ai atras atentia prin zgomot, nu ma uit la tine zicand:’ moooama cat de coios e baiatu asta, e fanu meu!’; ma uit si zic: “care e numaru de la descarcerare?”.

Bun, toti eroii astia care merg cam prea repede is tineri si bag de seama ca se grabesc rau de tot da n-am inteles: de ce te-ai grabi intr-un hal care te omoara daca gresesti cat de putin ? ai in plm toata viata inainte si nu cre ca o sa-ti ratezi cariera daca pierzi 5 minute la traversarea orasului, in schimb, daca o mierlesti  ramai intr-un scaun pe rotile si mai vezi tu cealalta parte a orasului numa cu google earth. Ar trebui sa se grabeasca aia de 70 de ani  ca in plm, cine stie cand li se termina fitilu. Deci, aia de 70 de ani sa bage talpa in gaz si ailalti sa o lase mai moale ca se va respecta ea teoria relativitatii da tot nu castiga mai mult de o mili-nano-micro-sferto-secunda la mia de ani…

PS: Azi un dobitoc imi dadea flashuri. de ce? pentru ca  mergeam cu numa 60 pe un drum clonat dupa suprafata lunara.

7 thoughts on “Fosilelor!biciuiti mustangii!

  1. Pingback: Îmi place să cred că sunt prietenii mei « Andi Bob

  2. Aveam un amic, fost rugbist, om la vreo 120 kg, care cand il supara cate un sofer mai nervos (e drept, amicul era pieton inca, dar principiul poate fi dezvoltat), de pilda amicul voia s atreverseze dar soferul cocalar se baga el repede sa treaca sau il claxona saul il etc., pur si simplu i se arunca pe capota. Care se indoia, iar amicul vocifera ca a fost lovit de masina pe trecere etc. si cocalarul, na, pleca cu coada intre picioare.
    Bine, mai simplu cu vitezomanii sau cocalaromanii ar fi sa-i impusti in fatza direct…

  3. esti envidios bah. Daia nu ii intelegi.
    La polu opus, un mertzan a stat cuminte cei 200 de metri cat eu am mers cu bicla pe o straduta, cu viteza max de 35. fara claxoane, flasuri, plecat cu scartz de langa mine. Aproape ca era sa ma infarctez pe mine.

    • Drept e ca de multe ori m-am gandit cum mi-ar sta cu stalp d-ala intre dinti :D. Ala cu mertanu era unul din aia care probabil se dau si ei cu bicla ca altfel…nu-mi explic.

Leave a Reply

