Sistemul de APACC

Nu, nu e un sistem nou de ‘auto-aprindere a coziașului ceruit ‘dezvoltat de zippo in cooperare cu watzap si Doc, e vorba de cu totu altceva.  cacat, mi-am pierdut ideea. ba nu! stai asa.

Deci, din momentu in care omu primordial, nepotul lui Lucy, a inceput sa urce cu chiu cu vai pe piramida lu Maslow lucrurile s-au complicat si pe langa nevoile primare pentru satisfacerea carora e nevoie de numa vro 3452 de neuroni legati in serie, au aparut altele, mai complicate, alambicate,ombilicate,imbalsamate si neintelese.

A inceput sa ne pese de celalalt, de comunitate, sa dam dovezi de altruism,sa decidem asupra propriei vieti, sa ne sacrificam pentru necunoscuti care au in comun cu noi doar structura de baza a ADN-ului, nimic altceva. Deci, dupa ce am trecut de prima treapa s-a dus dracu viata simpla. Cu noua viata complicata suntem expusi la mai multe amenintari, mai multe chestii incearca sa ne viruseze sistemul de operare dar din fericire in capu nostru  a aparut firewallu reprezentat de APACC.

In cazu meu, APACC e surprinzator de bine structurat si batut in cuie. Atat de bine incat uneori si io ma mir cum de am putut trece peste cate o ditai crevasa din calea mea, cum de o realitate crunta capabila sa-mi reteze crunt sanatatea mentala s-a transformat intr-o simpla licarire parca dintr-un alt eon, dintr-un vis vechi si rupt in frânturi mici, ascutite, intepatoare si sub forma de boomerang dar mici.

Cea mai mare influența ( APACC ) si-o face simtita fix in clipa intamplarii tragediei, cand totul de blocheaza, creieru intra in stand-by, pupilele se dilata, pulsul ramane la fel, mainile parca devin groaie si in creierasu ala intrat in stand by se invarte aceeasi constatare care de fiecare data primeste acelasi raspuns: Nu, e imposibil, nu se poate!

Pula mea, in cazu meu asa e, de fiecare data sistemu de Auto-Protectie  A Creierilor Capului intra puternic si agresiv pe interval si preia controlul. Devin imun la orice mi se intampla, evident ca nu e o etansare perfecta fata de elementul perturbator dar e indeajuns incat sa nu-mi pierd mintile, sa nu o iau razna, sa-mi vina in cap ganduri negandite.

Evident ca toate emotiile alea blocate de sistem tre sa refuleze la un moment dat si o fac, mai ceva decat aburii dintr-o oala kukta uitata pe foc dar …. macar o sa fi o oala functionala dup-aia. Toate datorita APACC.

2 thoughts on “Sistemul de APACC

Leave a Reply

