Intelepciune din batrani

Azi am fost in vizita pe la moșu si dupa ce am povestit putin despre zapada, basescu, generali in rezerva care or frecat aka-ul 30 de ani dupa care au iesit la o pensie de jdemii de lei, taxa de inmatriculare, curs leu-yen si grade ale rachiulul am ajuns la o pauza in comunicare, fix in momentu in care la televizor era aceasta stire .

La care moșu, cu o o ironie deloc subtila zice: ” Asa face si mâța cand isi ingroapă căcatul. ”

Am ras cum n-am mai ras niciodata in preajma lui.

5 thoughts on “Intelepciune din batrani

  1. Un filmuleţ pus pe youtube de mine a fost prelua de site-uri din peste douăzeci de ţări: în 7 minute se vedea cu lopătează jmekerii asfalt într-o groapă, cum bătucesc, … Era o filmare istorică: prin acele ţări nu se putea vedea aşa ceva!

Leave a Reply

