Live si nu prea

De curand o fata de vro 10 ani a descoperit o supernova, de fapt a descoperit-o tacso si a vrut sa o faca pe ea celebra da nu asta conteaza.

Supernova. E o explozie stelara, o oarecare stea dupa ce a intrat in faliment ( consumat toate gazele ce le avea prin jur )  face un spectacol ce dureaza cateva saptamani. E otzar mai complicat da nu ma apuc aci sa fac astronomie si fizica nucleara. Treaba e ca la ce distante is intre stele, intre noi si alte stele e șod cu observarea lor. Adica, supernova are treijdemii de anii vechime in clipa in care o observam noi, deci steaua aia e stinsa inainte ca noi sa observam prima licarire care a dus la vaporizarea ei.

Unde bat ?!

“-Baga-mi-as picioarele ce m-am ars !!!

un inteligent in secunda urmatoare: Vezi ca arde oala/teava/eprubeta aia! ”

In plm, in bucatarie/garaj/laborator  nu-s distante intergalactice, anunta !!!

6 thoughts on “Live si nu prea

  1. Prima data am crezut ca e vorba de o Dacia SuperNova 🙂
    Misto, oricum. Eu chiar am facut astronomie in liceu si am dat si bac-ul la aceasta materie. Altii au dat sport, eu am dat astronomie. Si bine am facut, pentru ca m-am ales cu un 10.

    Are si Eminescu o poezie in care exprima ce ai exprimat tu, nu ?

    • da, cre ca si daciile explodeaza, nu la fel de luminos ca stelele da na….:)) Bravo tie pt astronomie,mi se pare fascinanta. Oi fi io filolog da nu cunosc poezia aia a lui Eminescu. oricum, cred ca a vorbit mai frumos decat mine 😀

Leave a Reply

