Elvis has arrived

Io-s elvis, la ce claie par am in cap zici ca-s el soto, da acu vorbesc in sensu politienesc americanesc. Azi mi s-a facut foame in timp ce asteptam o ruda ce s-a dus sa cumpere prostii la copii. Aflandu-ma intr-o stare avansata de food depravation ( in romaneste ar suna pervers ) si cum ma feresc de chioscurile alea care au lipite in geam cornu cu ciocolata de atata timp incat s-a decolorat ambalaju am decis sa intru intr-un mini-market, Alcomsib.  Nota redactiei: mai mini-market jegos decat ala nu exista nici macar in Ciorogarla ( in engleza Nigger-river).

Am intrat, apucat un corn cu ciucalata, observat ca o tanti se uita peste umaru meu, deplasat 4 metri mai la stanga, tanti persista, deplasat 3 rafturi mai catre sud-est, tanti persevera. Am zis: Ba, coaie, esti ginit, astia stau cu ochii pe tine in cazu in care vrei sa le furi strugurii de plastic de la branzeturi…muahahahahaa. Fiind rational am zis ca mi se pare si ca mai bine dau inca doua ture de magazin ca sa ma conving. Dat 3 ture, tanti s-a lipit de mine ca un pui de cimpanzeu pe pieptu paros al lu ma-sa si intre timp si-a chemat si un ajutor, un goriloi tolomac ce ma analiza din distanta.

Cu o mana inclestata pe un corn si alta stransa pe o punga de chipsuri m-am intors la ea si i-am zis: “Tanti, ai impresia ca fur ceva de ma urmaresti in halu asta?” La care ea, cu un ton superior si megatronic imi zice: “Ce?! Te simti cumva? Asta e meseria mea, sa stau cu ochii pe voi.” Am renuntat, nu m-am luat in gura cu ea ca era posibil sa fac o scena pe acol, eventual sa-i fac o programare la dentist. Am plecat fara sa cumpar nimic si jurand ca nu mai intru in Alcomsib decat atunci cand raman fara…… unghii.

Deci, daca va intrebati ce mufa are zerocratu ati aflat acu. Față de hot.

Da, intr-un post viitor o sa va zic cum era sa dorm pe un aeroport in germanica…din cauza bornaului meu.

3 thoughts on “Elvis has arrived

  1. Pentru a ma deplasa mai usor am nevoie de sprijinu dm pt a imi cumpara un carucior cu motor ca sa ma deplasez mai usor deacea cer ajutoru vostru si al prietenilor vostri oamenilor cu credinta si de ce nu tuturor care vor sa faca un bine ma puteti contacta la numar de telefon 0745880176 sau 0256383328 sau RONI BANCA COMERCIALA
    ROMANA S.A Bld.Regina elisabeta nr.5 sector 3,Bucuresti SWIFT;RNCB RO BU. IBAN
    RO84RNCB0249073484880001 sau CONT EURO Muraru dumitru localitatea gottlob nr 527
    COD IBAN RO30RNCBO249073484880003 va rog ajutatima am strans 150 de euro sper sa strang si restu puteti intra si pe blogul meu http://dumuraru.wordpress.com/

Leave a Reply

